Draghguggwhor Skrivet 19 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2012 Att det är Fastlagssöndagen idag! (Eller var dte heter!)Och då får man äta semlor!Är väll ändå på tisdag det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Jo egentligen, men jag tror att enligt traditon så började man förbereda inför fastan då också. Och det lever kvar i vår familj... bara typ! Kan man ju göra vilken dag som helst.Sluta va så petig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 (redigerat) Sluta va så petig...Haha, det är la snarare du som är petig, som tycker att man bara får äta semlor en dag om året? Att, som Kaktuskun, tycka att man kan äta semlor när som helst, är inte vad jag skulle kalla petighet. OnT: Fattiga riddare. Redigerat 20 Februari 2012 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 OnT: Fattiga riddare.Själv föredrar jag rika adelsmän, hehehe Nä men när man förstår matten man jobbar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Jag tycker att man kan äta semlor vad man vill. För att förhindra att folk skriver: "Men du sa ju 'får'!" Så säger jag såhär: "Yay, igår var det faslagssöndagen och då ska vi äta semlor, vilket vi annars inte gör så ofta!" Någon: "Varför skrev du inte det in the firstplace då?" Jag: För att detta är forumlekar. Inte debatt. Jag är sällan noggrann här. Hoppas ni är nöjda, och god tag på er :D ont: Ehm... inget för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Ledsen Layton, inte för att vara den som är sån men ditt senaste inlägg blev det bara pannkaka av. OnT: När man hittar pengar under tangentbordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 OnT: När man hittar pengar under tangentbordet![/font]När man hittar pengar i plånboken. Hände mig i sommras, hade inga kontanter, och skulle slänga kvitton. Hittade en tjuga där i mängden :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Ledsen Layton, inte för att vara den som är sån men ditt senaste inlägg blev det bara pannkaka av.OnT: När man hittar pengar under tangentbordet!Du är Nomatic.onT: Att man kan se program man missat på Play! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Du är Nomatic.onT: Att man kan se program man missat på Play!Jag tror han vet vem han är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Jag tror han vet vem han är.Man kan tolka det på massa olika sätt. Och du behöver inte kommentera allt jag skriver.onT: Det finns massa apelsiner och kiwis i köket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Man kan tolka det på massa olika sätt. Och du behöver inte kommentera allt jag skriver.onT: Det finns massa apelsiner och kiwis i köket...Layton: Vill bara meddela dig, att mitt anti-feminist parti går toppen B) Att.. Finns nog ingenting som rycker upp mig, kanske att.. jag har en hel säsong entourage att avnjuta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Självklart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.