WASD Skrivet 28 April 2012 Rapport Dela Skrivet 28 April 2012 Cyklade 4 mil förut idag så det är bara att trappa uppåt :). För att inte göra tråden off-topic för mycket så: Att värmen kommer.Nice :D Jag cyklar totalt 2½ mil dagligen till och från skolan när det är bra väder. Vilket blir ännu oftare nu mot sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Att vara uppe till klockan 7, men att sova till klockan 12 så dygnsrytmen inte ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Vara med i Cortégen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Vara med i Cortégen.Jag såg dig inte. Hur gick det med mitt program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 När sambon skrattar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Jag såg dig inte. Hur gick det med mitt program?Awesome, det krossade alla alternativ och funkade flawless hela vägen. :D Bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Cyklat 7 mil B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 Cyklat 7 mil B)Tränar du för Tour de France eller? :P Ontopic: Att knacka på killen man bor brevid's dörr och när han frågar om det var jag, slår jag till med poker face, och säger att det inte var jag. Jag är så badass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Tränar du för Tour de France eller? :PÄr det den som är 123 mil på 90 timmar? Isåfall nej, jag tycker bara det är trevligt att cykla långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 När man fattar matten :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Cyklat 6 mil :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Cyklat 6 mil :D:D Visa vart. Här cyklade jag på 7mil igår: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.