Draghguggwhor Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Skrivet 2 Maj 2012 :D Visa vart. Här cyklade jag på 7mil igår:http://i.imgur.com/rYEnC.jpgSvårt att hitta en bild som täcker hela området jag cyklade på då jag cyklade en bra bit från där jag bor och i mest skog. Citera
WASD Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Skrivet 2 Maj 2012 Okej, skog är inte så intressant att se på ovanifrån. Citera
Musten Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Skrivet 2 Maj 2012 :D Visa vart. Här cyklade jag på 7mil igår: Du borde ta en sväng förbi Nol. B) Citera
Proccito Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Skrivet 2 Maj 2012 :D Visa vart. Här cyklade jag på 7mil igår: Du måste ha stannat minst en gång på den turen ;)Samt att du cyklade förbi mitt gamla hus samt 4 kilometer från där jag bor när jag är hemma. Citera
WASD Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Skrivet 2 Maj 2012 Du borde ta en sväng förbi Nol. B)Jag gör det nästa gång :) Du måste ha stannat minst en gång på den turen ;)Ja på ett cafe i kungälv och käkade korv och glass. Citera
Proccito Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Skrivet 2 Maj 2012 Jag gör det nästa gång :)Ja på ett cafe i kungälv och käkade korv och glass.Jag menade kornhalls färja ;)För om jag har tolkat kartan rätt, och utgått från där jag bor och kungälv så bör du ha åkt med en färja som tar över dig till Göteborgs sida :P Ontopic: När skolan är slut, och man kan lägga sig och slappa. Citera
360Xbox Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Skrivet 2 Maj 2012 Jag vann just en 182cm lång affisch av tyg från brittiska Gamereactor i en Trials Evolution tävling. Man skulle få den snabbaste tiden på banan "Suspense". (Obs inte min bild, har inte fått den än) Citera
Proccito Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Skrivet 2 Maj 2012 Jag vann just en 182cm lång affisch av tyg från brittiska Gamereactor i en Trials Evolution tävling.Man skulle få den snabbaste tiden på banan "Suspense".(Obs inte min bild, har inte fått den än)Nice grattis :D Citera
WASD Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Skrivet 2 Maj 2012 Jag menade kornhalls färja ;)För om jag har tolkat kartan rätt, och utgått från där jag bor och kungälv så bör du ha åkt med en färja som tar över dig till Göteborgs sida :PJa på hemvägen tog jag den. Det är när jag korsar vattnet uppe till vänster på bilden. Citera
Proccito Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Skrivet 2 Maj 2012 Ja på hemvägen tog jag den. Det är när jag korsar vattnet uppe till vänster på bilden.Jo det är mysigt där.Väntade på morsan där engång. Ontopic: när fina minnen kommer upp i huvudet. Citera
360Xbox Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Skrivet 2 Maj 2012 Nice grattis :DTack! :DDet är typ första gången jag har vunnit något. Citera
Draghguggwhor Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Skrivet 2 Maj 2012 (redigerat) När man får höra att man ser bra ut av den man gillar. :) När man märker att man blivit mer vältränad än för ~3 månader sen. Redigerat 2 Maj 2012 av Rawr Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.