Draghguggwhor Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 :D Visa vart. Här cyklade jag på 7mil igår:http://i.imgur.com/rYEnC.jpgSvårt att hitta en bild som täcker hela området jag cyklade på då jag cyklade en bra bit från där jag bor och i mest skog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Okej, skog är inte så intressant att se på ovanifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 :D Visa vart. Här cyklade jag på 7mil igår: Du borde ta en sväng förbi Nol. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 :D Visa vart. Här cyklade jag på 7mil igår: Du måste ha stannat minst en gång på den turen ;)Samt att du cyklade förbi mitt gamla hus samt 4 kilometer från där jag bor när jag är hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Du borde ta en sväng förbi Nol. B)Jag gör det nästa gång :) Du måste ha stannat minst en gång på den turen ;)Ja på ett cafe i kungälv och käkade korv och glass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Jag gör det nästa gång :)Ja på ett cafe i kungälv och käkade korv och glass.Jag menade kornhalls färja ;)För om jag har tolkat kartan rätt, och utgått från där jag bor och kungälv så bör du ha åkt med en färja som tar över dig till Göteborgs sida :P Ontopic: När skolan är slut, och man kan lägga sig och slappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Jag vann just en 182cm lång affisch av tyg från brittiska Gamereactor i en Trials Evolution tävling. Man skulle få den snabbaste tiden på banan "Suspense". (Obs inte min bild, har inte fått den än) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Jag vann just en 182cm lång affisch av tyg från brittiska Gamereactor i en Trials Evolution tävling.Man skulle få den snabbaste tiden på banan "Suspense".(Obs inte min bild, har inte fått den än)Nice grattis :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Jag menade kornhalls färja ;)För om jag har tolkat kartan rätt, och utgått från där jag bor och kungälv så bör du ha åkt med en färja som tar över dig till Göteborgs sida :PJa på hemvägen tog jag den. Det är när jag korsar vattnet uppe till vänster på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Ja på hemvägen tog jag den. Det är när jag korsar vattnet uppe till vänster på bilden.Jo det är mysigt där.Väntade på morsan där engång. Ontopic: när fina minnen kommer upp i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Nice grattis :DTack! :DDet är typ första gången jag har vunnit något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 (redigerat) När man får höra att man ser bra ut av den man gillar. :) När man märker att man blivit mer vältränad än för ~3 månader sen. Redigerat 2 Maj 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.