Proccito Skrivet 31 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2012 Att man snart åker hem från snön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Resande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2012 (redigerat) Min kassa humor. Redigerat 6 Juli 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2012 (redigerat) Att Dave37 halvt irriterar sig på att jag ska trycka på WASD i skype för att styra spel.Dålig humor, Jonas. HAH! GAAAAAAAAAAYYYYYYYY Redigerat 5 Juni 2012 av Jojjen21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2012 Att man ska dra på Metaltown, köpt biljett i förrigår! MEN DET BÄSTA MÅSTE VARA ATT MAN FICK VETA PAIN OF SALVATION SKA SPELA DÄR IDAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2012 Vatten är tamejfan en gudagåva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2012 vatten är asnajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2012 Vatten är tamejfan en gudagåva!Håller verkligen med dig.Utan vatten hade ju du inte skrivit att det var en gudagåva :P Samt Jupiter's gravitation och placering i solsystemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 (redigerat) Samt Jupiter's gravitation och placering i solsystemet.Studera Europa! Sjukt intressant måne! Om det finns något liv under skalet av is.. OnT: Tanken på liv i rymden, även om det endast råkar bara små mikroorganismer i en stor ocean som täcks av ett gigantiskt istäcke. Redigerat 6 Juni 2012 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Studera Europa! Sjukt intressant måne! Om det finns något liv under skalet av is.. OnT: Tanken på liv i rymden, även om det endast råkar bara små mikroorganismer i en stor ocean som täcks av ett gigantiskt istäcke.Jag håller verkligen med dig på den punkten. Därfrö blir jag glad när man hittar planeter som Gliese 581 d, där man tror kan finnas liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 De tre kommande helgerna, kommer blir magiskt ! På lördag blir det att ta sig till Degerfors för att kolla på Degerfors - Hammarby, sen på kvällen om det hinns med så är det Björn Rosenström som gäller. Nästa helg är det metaltown, som jag har längtat ! Sen, helgen efter det kommer blir den grymmaste på länge ! På Torsdagen är det halvdag på jobbet, jag fyller 20 och jag ska ta mig ut till kusten för att fira min födelsedag och midsommar. Kommer bli så fruktansvärt jävla roligt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Tisdag, först skolavslutning och sen buss med massa kompisar till Gröna Lund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.