Organism Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Kom 2001 faktiskt. o:Jag använder den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Jag vet inte vad som hände, men jag bytte lösenord på msn och nu är det helt plötsligt borta.., jag vet inte vad som hände... :o :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Jag vet inte vad som hände, men jag bytte lösenord på msn och nu är det helt plötsligt borta.., jag vet inte vad som hände... :o :)Det som hände var att den inte lyckades logga in automatiskt pga. ditt lösenordsbyte och därmed inaktiverade funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Det som hände var att den inte lyckades logga in automatiskt pga. ditt lösenordsbyte och därmed inaktiverade funktionen.Nej, för den var försvunnen innan kom jag på nu. Jag hade tänkt att bara blockera alla användare på wm (windows messenger) men jag hittde den inte, men de kunde fortfarande prata med mig... nu när jag bytte lösenord så har jag inte sett något från dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Att folk ens använder MSN fortfarande. Logga ut > Kryssa ut "Logga in automatiskt" > ??? > Profit.Varför inte? Alla är inte Linux - foliehattar som föraktar allt som inte är open source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Varför inte? Alla är inte Linux - foliehattar som föraktar allt som inte är open source.Finns andra bra chatter till windows med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Finns andra bra chatter till windows med.Finns säkert bättre klienter än Microsofts som hanterar Windows Live, men Nomatic syftar nog på Microsofts IM tjänst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Finns säkert bättre klienter än Microsofts som hanterar Windows Live, men Nomatic syftar nog på Microsofts IM tjänst.Emesene är ju ett exempel.(Jag gillar det mer iaf.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Varför inte? Alla är inte Linux - foliehattar som föraktar allt som inte är open source.Kvittar för mig om det är open source eller inte. Tycker bara att MSN är förlegat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Kvittar för mig om det är open source eller inte. Tycker bara att MSN är förlegat.Du menar protokollet då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.