JJespeRR Skrivet 20 November 2011 Rapport Dela Skrivet 20 November 2011 Mina specs: 2 Gb ram, 667 Mhz Ati Radeon HD 3000, 256 Mhz *Har kört Portal 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 November 2011 Rapport Dela Skrivet 20 November 2011 Behöver mer info om grafikkortet. Exakt model och hur mycket minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 20 November 2011 Rapport Dela Skrivet 20 November 2011 CanYouRunIt Gå in på den sidan och så skriver du skyrim så ser du om din dator klarar av det eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 20 November 2011 Rapport Dela Skrivet 20 November 2011 CanYouRunIt Gå in på den sidan och så skriver du skyrim så ser du om din dator klarar av det eller inte.Lita inte på det till 100% dock. Står att jag inte kan spela MW3, men nog kan jag det allt. Kan säkert funka åt andra hållet också. Tips: Ladda ner det och testa det, kan du köra det? Köp det. Kan du inte köra det? Köp det inte. Uppmanar inte till illegal nedladdning, så om du kan köra det så köp det. Support the authors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 20 November 2011 Rapport Dela Skrivet 20 November 2011 Nej 100% kan man inte lita på CanYouRunIt, det stod att jag inte skulle kunna köra skyrim på min dator, men jag klarar det på High i grafik utan bekymmer. Men man får ju se system requirements och får det lite lättare att jämföra sin dators prestanda med sys. reqs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.