JJespeRR Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Hej, ja tänkte om de finns något billigt domän, som är väldigt billigt o man kan typ betala som xbox live eller liknande, som typ 1, 3, 6 eller 12 månader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Varsågod. Tryck här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Varsågod. Tryck härFast det var inte webbhotell han är ute efter, utifrån vad han beskrev. Och om man söker på det sättet får man upp dem som betalat mest till google för att vara högst upp. Om man frågar på forum kan man höra vad andra haft för erfarenheter. Jag har inte så mycket erfarenheter om domännamn. En kompis har crystone och det verkar inte funka inte så bra. Jag haft webbhotell hos binero och det var krångligt, en annan kompis som också haft det säger samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Svenskadomaner.se rear just nu ut domäner för 1kr (+moms), då ingår ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 23 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Ska kolla på svenskadomaner.se Men annars tyå som dot.reklam Och webhotell är jag inte intresserad av. Nomatic: Jag har redan lärt mig Google av en kille förut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.