Blest Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Hej Jag har nu bestämt mig för att köpa Logitech K300 , fast på bilden på Webhallen finns det inga å,ä och ö bokstäver... Kommer det finnas med när jag köper eller? För att jag såg att på specifika tangentbord stod det inom parantes (engelsk layout) eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 HejJag har nu bestämt mig för att köpa Logitech K300 , fast på bilden på Webhallen finns det inga å,ä och ö bokstäver... Kommer det finnas med när jag köper eller? För att jag såg att på specifika tangentbord stod det inom parantes (engelsk layout) eller något liknande.om det är engelsk layout så är det bara engelska bokstäder alltså alla svenska utom åäö. lite dåligt dock att vara svensk hemsida och inte lägga ut svenska layouts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Förmodligen så är dessa tangentbord direkt importerade utifrån. Jag skulle föreslå att du kontaktar webhallen angånde detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 (redigerat) Förmodligen så är dessa tangentbord direkt importerade utifrån. Jag skulle föreslå att du kontaktar webhallen angånde detta.Webhallen har ju inte direkt gjort något fel. En parantes som säger "engelsk layout" går ju inte att misstolka? Ett "internationellt" tangentbord med andra ord. @TS Det är bara så det är, finns inget att misstolka. Det är upp till dig om du vill köpa eller ej, rekommenderar dock att köpa ett med svensk/nordisk layout då det kan bli jobbigt att göra skolarbete på datorn annars.. Redigerat 27 November 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Då lånar jag tråden lite, http://www.inet.se/artikel/6606081/saitek-cyborg-v1-keyboard Layout på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 27 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Mm, gjorde så att jag köpte Sidewinder X4 istället, för att vara på säkra sidan, men tack ändå allihop. QuinnoX: haahah, svårt att säga ;) Kontakta inet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 (redigerat) Då lånar jag tråden lite, http://www.inet.se/artikel/6606081/saitek-cyborg-v1-keyboard Layout på den?Finns i båda versioner, men eftersom inet är en svensk hemsida så antar jag att layouten är svensk/nordisk. Men maila för att vara på den säkra sidan. Redigerat 27 November 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Webhallen har ju inte direkt gjort något fel. En parantes som säger "engelsk layout" går ju inte att misstolka? Ett "internationellt" tangentbord med andra ord. @TS Det är bara så det är, finns inget att misstolka. Det är upp till dig om du vill köpa eller ej, rekommenderar dock att köpa ett med svensk/nordisk layout då det kan bli jobbigt att göra skolarbete på datorn annars..Oj, menade att man skulle kontakta webhallen och fråga om det fanns någon svensk layout på den.Ber om ursäkt för att jag skrev fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Mm, gjorde så att jag köpte Sidewinder X4 istället, för att vara på säkra sidan, men tack ändå allihop.QuinnoX: haahah, svårt att säga ;) Kontakta inet.Du kommer inte ångra dig. Otroligt prisvärt, och känns inte alls plastigt som t.ex. G11/G110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Kan påstå att ALLA tangentbord från inet har svensk/nordisk Layout :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.