360Xbox Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 (redigerat) Lucka 1: Inget Lucka 2: Inget Lucka 3: 100fm Lucka 4: Inget Lucka 5: 3 dagar VIP Lucka 6: 3 dagar VIP Totalt: 100fm, 6 dagar VIP Redigerat 5 December 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Lucka 1: 100 FM Lucka 2: 50 FM Lucka 3: 3 dagars Fuska VIP Lucka 4: Nada Lucka 5: Nada Lucka 6: 1 dags Fuska VIP Summa summarum: 150FM och 4 dagars Fuska VIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Lucka 6: 50 FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Lucka 1: 50 fm Lucka 2: 1 dag vip Lucka 3: Ingenting Lucka 4: Ingenting Lucka 5: 1 dag vip Lucka 6: Ingenting Lucka 7: 1 dag vip Totalt: 50 fm, 3 dagar Fuska VIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Lucka 1: Inget Lucka 2: Inget Lucka 3: 100fm Lucka 4: Inget Lucka 5: 3 dagar VIP Lucka 6: 3 dagar VIP Lucka 7: 5 dagar VIP Totalt: 100fm, 11 dagar VIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Lucka 7: 50 FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Jag förstår inte riktigt varför folk listar vad ni får för nåt... det är inte så att någon sitter och läser igenom tråden och tänker "Nice, han fick en dag fuskavip på lucka 4. Och sen 50 fuskamynt dagen efter!". Om ni får något större än 3 dagars vip eller 100fm skulle det kanske vara en liten mängd intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Jag förstår inte riktigt varför folk listar vad ni får för nåt... det är inte så att någon sitter och läser igenom tråden och tänker "Nice, han fick en dag fuskavip på lucka 4. Och sen 50 fuskamynt dagen efter!". Om ni får något större än 3 dagars vip eller 100fm skulle det kanske vara en liten mängd intressant.Jag finner det intressant och läsa vad andra har fått i.a.f. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Jag är avundsjuk på er förfan. Mina föräldrar har typ spärrat betaltjänster via SMS av ingen anledning -_-' Har ingen aning om dem har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Än så länge verkar det inte ha varit värt 10kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Än så länge verkar det inte ha varit värt 10kr.Jag ser det som att man betalar för spänningen. Men om man jämför med att smsa för att på fm eller vip så uppskattar jag att julkalendern blir mer värd när man väl öppnat alla luckor, och 24an ska vara något extra har jag för mig. Jag är avundsjuk på er förfan. Mina föräldrar har typ spärrat betaltjänster via SMS av ingen anledning -_-'Har ingen aning om dem har gjort det.Jag skickade ett sms åt dig :) Du kan nu öppna luckorna: http://www.fuska.se/julkalender Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Jag ser det som att man betalar för spänningen. Men om man jämför med att smsa för att på fm eller vip så uppskattar jag att julkalendern blir mer värd när man väl öppnat alla luckor, och 24an ska vara något extra har jag för mig. Förra året kunde man åtminstonde vinna en film, så 24 är ju den bästa luckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.