Nafrali Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Håll er till ämnet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 men baloo_boy! så heter ju första zelda till nes... jag har för mig att jag läste på en sida som översatt en japansk sida eller nåt sånt och dom tror att det kommer heta THE LEGEND OF ZELDA RETURN OF THE HORRIBLE EVIL eller nåt sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Link_Cable!!!!! Du är tillbaka!!! :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 men baloo_boy! så heter ju första zelda till nes... jag har för mig att jag läste på en sida som översatt en japansk sida eller nåt sånt och dom tror att det kommer heta THE LEGEND OF ZELDA RETURN OF THE HORRIBLE EVIL eller nåt sånt... konstigt namn... låter inte som ett "zelda" namn tycker jag.... kanji spamma inte!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Tycker ointe jag heller... Jag skrev mest i denna tråden för att dra upp den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Ska jag ge en länk till en trailer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Vi har redan länken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Inte jag. Men jag gillar inte screenshotsen så jag vill inte ha den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 screenshotsen är ju jättebra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Nä äj. Link har ju ögonskugga istället för ögonfransar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 antagligen så kommer den få en undertitel från ett magiskt föremål det får det ju jämt! (wind waker ocarina of time oracle of ages m.m.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Här är en trailer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg