JJespeRR Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 (redigerat) Nu har vi börjat om riktigt, nu kan alla vara med! Inge White-list alla kan bygga. Varsegod! Mvh Jesper Nyboserver.se Ip adress: mc.nyboserver.se Redigerat 18 December 2011 av JJespeRR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Funkar också med http://nybo.wasd.nu/! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 (redigerat) Uhm... kan förbättras? Skaffa Dreamweaver i valfri väg och det ska underlätta "The maknig of" din hemsida/serversida. Men annars rekommenderar jag starkt att du rå pluggar HTML och CSS. Ser att du använt många paragrafer "<p>". Edit: Vafan har hänt med spawnen o_O Redigerat 4 December 2011 av QuinnoX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 4 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Uhm... kan förbättras? Skaffa Dreamweaver i valfri väg och det ska underlätta "The maknig of" din hemsida/serversida. Men annars rekommenderar jag starkt att du rå pluggar HTML och CSS. Ser att du använt många paragrafer "<p>". Edit: Vafan har hänt med spawnen o_OJag vet inte! Skicka ditt Ign i pm...Jo jag undrar om man kan bygga när man joinar? För har fixat grupper med Default, Builder, Owner Admin osv..Om du vet om det går att bygga när man är i Default.. Mvh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 5 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Tycker ni vi ska starta om mapen? Eller ta den gamla vi hade med stad? Eller ska vi göra en helt ny värld som vi börjar om i. Och sen har jag så man är olika grupper som Builder Owner osv.. Men hur gör man så det syns i chatten? T.ex [Owner] juniorjesper ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Starta om! Har aldrig joinat servern, även om IGN är "Distinction". Såg det via Kartan på hemsidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 17 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 (redigerat) Ingen som är intresserad? Redigerat 18 December 2011 av JJespeRR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Ingen som är intresserad?jag kan köra om du vill, har inget bättre för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Ingen som är intresserad?jag kan köra om du vill, har inget bättre för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 28 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 jag kan köra om du vill, har inget bättre för mig.Okej det var kul att höra! :) :) Just nu ligger servern nere i några dagar. Servern crashade och han som servern står hos är i sin stuga, ska kika på problemet så fort som möjligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Jag var inne på servern innan den crashade. Då gjorde N1ck3 mig till builder. Jag skulle gärna komma in när den öppnas igen / Rank95 Jesper vad heter du på Minecarft? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 5 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Jag var inne på servern innan den crashade. Då gjorde N1ck3 mig till builder. Jag skulle gärna komma in när den öppnas igen / Rank95 Jesper vad heter du på Minecarft? :oServern är Online, och jag nickar juniorjesper Dock tror jag servern fick en liten griaf attack, men det fixar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg