WASD Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Jag såg en poäng i hans fråga som jag håller med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Håller med han på en fråga?Om vi vänder på steken då, vad är en 13 årings behov så att hen måste ha en smartphone? Spela spel, ringa, smsa är självklara grejer och behöver inte nämnas.Om det är självklara grejer, varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PikminSheina Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Tyvärr är det så att vi yngre har i behov att plugga. Vi går i skola på vardagar, och när vi kommer hem så måste vi ha läsläxning. Med hjälp av en smartphone så kan vi lära oss nya saker om omvärlden. Vanliga knapptelefoner är så osmidiga för sådant bruk, så vi är i behov av smartphones. Det finns många andra skäl till varför vi under 13 behöver smartphones. OnT: Jag har en iPhone 4S, så satsa på den! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Tyvärr är det så att vi yngre har i behov att plugga. Vi går i skola på vardagar, och när vi kommer hem så måste vi ha läsläxning. Med hjälp av en smartphone så kan vi lära oss nya saker om omvärlden. Vanliga knapptelefoner är så osmidiga för sådant bruk, så vi är i behov av smartphones. Det finns många andra skäl till varför vi under 13 behöver smartphones. OnT: Jag har en iPhone 4S, så satsa på den! :DDu har en dator, ditt behov blir uppfyllt redan där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PikminSheina Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Du har en dator, ditt behov blir uppfyllt redan där.Man har inte med sig datorn överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 (redigerat) och när vi kommer hem så måste vi ha läsläxning. Hemma har du dator, sen köper jag det inte att du sitter på t ex stan och pluggar. Redigerat 31 December 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PikminSheina Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Hemma har du dator, sen köper jag det inte att du sitter på t ex stan och pluggar.Köp inte det då. Dessutom har jag ingen dator. Man kanske vill plugga när man har lite ledig tid över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Man kanske vill plugga när man har lite ledig tid över?Dave37 kan intyga detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PikminSheina Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Dave37 kan intyga detta.Alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Vänta tills Apple släpper sin ipåne 5 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PikminSheina Skrivet 1 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 Vänta tills Apple släpper sin ipåne 5 istället.Fast iPhone 4S är nysläppt, iPhone 5 kommer ut nästa år. Eller i oktober 2012. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Som jag ser har Apple verkligen ingen stress på sig att släppa 5an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.