Organism Skrivet 15 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 (redigerat) Kan hålla med om enkelheten i questen, men det beror som sagt på hur man spelar. EDIT: Sen, viruz om du bara kör restoration och destruction på din gubbe så är det ju självklart att det blir enformigt. Tänk lore. Tänk skyrim. Tänk RPG. Redigerat 15 December 2011 av Organism Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 @Whore: För att du skrev att du inte hittade några dåliga saker, så ville jag bara visa för dig, att spelet är fullt av dom, igen kritik mot just dig. @Organism: Questarna blir ju inte bättre för att jag använder svärd ist för lightning bolts. Grunden i ett rollspel är ju inte själva dödandet, utan dess komplexa uppbyggnad, och questar, och din valmöjlighet, att göra nästan vad som helst. Förövrigt så älskar jag naturen i Skyrim, och spenderat en del tid med att bara gått runt. Om dom bara hade gjort spelet lite mer som Morrowind, skulle det var ett av de bästa rollspelen någonsin, men tyvär verkar Bethesta ha tappat greppet om att göra riktigt bra rollspel, precis som Bioware :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Jag sa inte att det inte fanns dåliga saker, bara att det jag stört mig på innan inte fanns kvar. Jag bryr mig väl inte om jag inte kan enchanta vad jag vill eller göra mina egna spells. Förutom att många quests har liknande uppbyggnad (Gå till A, döda B, hämta C) delar jag inte dina åsikter eller tycker att det du listat försämrar min spelupplevelse. Och även Morrowind hade sin andel linjära och enformiga quests. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 @ Viruz - Nej kanske inte. Men om du använder din fantasi och lever in dig i spelet får du ju mycket mer spel upplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 Jag har äntligen fått skyrim och installerat det. Men när jag startar det så ser det bara ut såhär och kan inte starta ett spel =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 Uppdatera grafikkort drivers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Tack för det snabba svaret :D det fixade sg igår men var för upptagen med att spela för att svara xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Jag har äntligen fått skyrim och installerat det. Men när jag startar det så ser det bara ut såhär och kan inte starta ett spel =/Det ska se ut så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Jag har äntligen fått skyrim och installerat det. Men när jag startar det så ser det bara ut såhär och kan inte starta ett spel =/ tryck på "new" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 antar att jag skulle kunna fråga här. när jag gjorde qeustet "the blessing of nature" om trädet i mitten av whiterun. han som vilje följa med mig från templet i whiterun till trädet för att hämta eldergleam sapling blev dödad av ett troll. behöver jag honom senare eller kan jag fortsätta spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Är det bara jag som tycker att Skyrim påminner om Nordens länder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Är det bara jag som tycker att Skyrim påminner om Nordens länder?Men duh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.