360Xbox Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Steam skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Jag kör inte genom steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Jag kör inte genom steam.Uppdatera via Steam då och sen så använder du det inte Mr. Anti-allt-som-inte-är-Linux :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Jag har det inte kopplat till steam på något sätt. Jag förväntar mig att ladda ner en stor .exe fil och köra som fixar allting som det brukar vara när man uppdaterar saker i windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Jag har det inte kopplat till steam på något sätt. Jag förväntar mig att ladda ner en stor .exe fil och köra som fixar allting som det brukar vara när man uppdaterar saker i windows.Det uppdateras automatiskt i Steam, och så brukar det absolut inte vara när man uppdaterar saker i Windows... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 (redigerat) Steam har sitt eget system. Och vissa program har egna updaters. På min tid fick man gå in på tillverkarens hemsida för att ladda ner nya patcher. Redigerat 4 Februari 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsmeister Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Steam har sitt eget system. Och vissa program har egna updaters. På min tid fick man gå in på tillverkarens hemsida för att ladda ner nya patcher.Men nu är det ju Steams tid? ;) Använder du pirat skyrim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Väljer att inte svara på den frågan då fuskas regler förbjuder prat om sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.