Easton Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Jag kommer inte in på min email. Och när man ska återställa lösenordet till emailen, så skickar den återställningsmailet till den email som man inte har lösenordet på! Någon som har en lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Kontakta deras Kundsupport. Det finns som alternativ när du ska återställa lösenordet så fyller du bara i ett formulär som du blir skickad till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Jag bytte nyss till gmail, är mycket nöjd. Bättre på alla sätt jag kan tänka mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 (redigerat) GLÖM DET! LÅS TRÅDEN! FIXADE DET :D Redigerat 3 December 2011 av Easton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Jag bytte nyss till gmail, är mycket nöjd. Bättre på alla sätt jag kan tänka mig.Håller med till fullo, 1+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Jag bytte nyss till gmail, är mycket nöjd. Bättre på alla sätt jag kan tänka mig.+2 Hade endast hotmail under mellanstadiet för att jag trodde endast att man kunde ha MSN med det. 3:Började sedan under tidig högstadietid med gmail, då jag använde mailen mycket i skolan och Google var lättåtkomligt. Rekommenderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.