JJespeRR Skrivet 15 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 (redigerat) Uppdaterat lite... Nybo Glöm inte att refresha.. F5 Vet att bilderna laddar segt, men ska fixa fiber sen.. Redigerat 15 December 2011 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 -1/10 för att du har tagit kod. Skärp dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Snälla, gör om gör rätt. Lär dig HTML och CSS istället för att kopiera kod. Ifall du inte orkar det ska du inte hålla på med en hemsida överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 (redigerat) Du borde skämmas och ha en domän från WASD och ta koder. LOL. EDIT: Kul med stav fel. Domen. Redigerat 15 December 2011 av Organism Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 (redigerat) http://webdesignskolan.se/webdesign/index.php gå in här och läs. ladda även ner notepad ++ när du tränar html. du ser på färgen på koden om du gjort rätt.( den visar bara om raden är korrekt skriven, inte om raderna är korrekt placerade) kan verka krångligt i början men det blir bättre när du kan koda istället för att ta kod som andra skrivit. håll dig borta från css innan du lärt dig html Redigerat 15 December 2011 av evokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Du borde skämmas och ha en domen från WASD och ta koder. LOL.varför bör han skämmas för att ha en domän från WASD? WASD erbjöd sig att ge ut subdomäner och då kan man lika gärna ha det såhär istället för att ha sin dryga ip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 varför bör han skämmas för att ha en domän från WASD? WASD erbjöd sig att ge ut subdomäner och då kan man lika gärna ha det såhär istället för att ha sin dryga ipTror han mer menar på att han "smutsar" ner WASDs namn genom att ha en sida där koden till 90% är kopierad rakt av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Tror han mer menar på att han "smutsar" ner WASDs namn genom att ha en sida där koden till 90% är kopierad rakt av.Då förstår jag. Är nog inte så många som besöker sidan förutom vi här så nersmutsat blir det nog inte i varje fall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 17 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Har köpt domän nu :D Tyckte det var vart att köpa domän eftersom det är en av de snyggaste sidorna som finns :wub: Nyboserver.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 (redigerat) Tyckte det var vart att köpa domän eftersom det är en av de snyggaste sidorna som finns :wub:Jomen den är för stor :/ Jag såg en omröstning på en hemsida för webbdesign angående hur stor en professionell hemsida bör vara max när man laddar den första gången. Tror att 250kb var ledande alternativet. Förresten kommer man till nybo.wasd.nu från den länken :S Redigerat 17 December 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 17 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Jomen den är för stor :/ Jag såg en omröstning på en hemsida för webbdesign angående hur stor en professionell hemsida bör vara max när man laddar den första gången. Tror att 250kb var ledande alternativet. Förresten kommer man till nybo.wasd.nu från den länken :SJag vet.. Men om du prövar (Jag prövade tror det heter frame) så blir det så här http://test.nyboserver.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Jag vet.. Men om du prövar (Jag prövade tror det heter frame) så blir det så här http://test.nyboserver.se/Det är en frame ja. Det du vill ha heter DNS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.