Zeldasplut Skrivet 4 December 2011 Rapport Skrivet 4 December 2011 Hej! Jag behöver hjälp för jag lyckades göra en portal till Nether och gick in i den. Jag var i Nether och jag var då dum nog att förstöra portalen :blush: Ett stort misstag! Kommer inte ut och hittar inget vatten för att göra ny obsidian! Akut hjälp! Tacksam för svar.
Distinction Skrivet 4 December 2011 Rapport Skrivet 4 December 2011 Hej! Jag behöver hjälp för jag lyckades göra en portal till Nether och gick in i den. Jag var i Nether och jag var då dum nog att förstöra portalen :blush: Ett stort misstag! Kommer inte ut och hittar inget vatten för att göra ny obsidian! Akut hjälp! Tacksam för svar.Ta dö på dig själv antar jag. Sedan tar du sönder Nether portalen i den "normala" världen, bygger ny.
Dave37 Skrivet 4 December 2011 Rapport Skrivet 4 December 2011 Det borde skapas en ny automatiskt efter ett tag. Min kompis råkade ut för en liknande sak. En ghast sköt sönder portalblocken och han hade ingen flint & steel med sig. Men efter ett tag så återskapades en portal som han kunde fly ut genom.
Proccito Skrivet 4 December 2011 Rapport Skrivet 4 December 2011 försök att dö som QuinnoX föreslog. om du har trä med dig, så gör en låda så du kan spara alla grejer innan du dör
Bart1 Skrivet 5 December 2011 Rapport Skrivet 5 December 2011 Om du dör så respawnar du i den normala världen. Sedan är det bara att gå in i portalen igen då det automatiskt görs en ny i nether :)
Rekommendera inlägg