Hoppa till innehåll

Varningar


Kanji

Rekommendera inlägg

Jag menar inte att Modzen är dumma när dom delar ut varningar, men

det känns lite surt när man får en varning utan att man ens får den minsta

förvarningen liksom... Jag tycker att modzen borde typ skicka et "hot" PM

och om man inte ändrar sitt inlägg inom... Typ, 3 minuter så får man en varning.

Detta ska inte gälla alla regler, men typ att man floodar, eller chattar utan att tänka på det. Ni behöver inte tycka som mig, men det är så jag tycker det ska vara... Man får liksom bara ett Pm där det står att man får en varning, utan att man ens fått en chans att få veta vad det handlar om. Och om många får varningar så kanske dem bara spammar mer och mer, och mer, och mer.

Jasså du är inte den första som klagar men försök aldrig klaga

B§1.1 (B's egna regel Försöka aldrig klaga eller kämpa för att få bort en varning)

 

Jag har klagat själv men vad har det för nytta tror du ?

det klan leda till ännu en varning för "Skickar För Mycket Pm Till Admin"

eller nått så klaga aldrig kanske en ny regel ;)

 

Jo en sak till jag ska nog kolla in på reglerna för första gången i hela mitt liv jag har ju aldrig gjort det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det var snält av Draghon att ge mig en varning för då skärper man liksom säg och respekterar reglerna mer än vanligt och man borde vara glad att man inte direkt blir avstängd utan först får varningar.

Som jag har blivit fast då klagade de ju jag det var ju därför jag blev avstängd direkt inte här men på förra fuska.se blev jag det

 

Jag håller med dig Master_link

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...