JJespeRR Skrivet 12 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2011 This laggar knappt nånting, och har en oerhört bra batteri tidHar ju redan en Walkman B) men tackändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Samsung Galaxy S II slår Iphone med hästlängder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 23 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Samsung Galaxy S II slår Iphone med hästlängder.Blir no än sån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Nokia 3310.Älskade den mobilen... Men min startknapp vart bara trögare och trögare sen funkade den inte längre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Idag är knappast Nokias gamla 3310 något att ha, så sluta nämn det :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Idag är knappast Nokias gamla 3310 något att ha, så sluta nämn det :verymad:Varför är den inget att ha? Vi har alla olika preferenser och jag samt alla andra som nämnt 3310 i tråden gillar uppenbarligen den. Tänk dig om en iphone-fan säger att android inte är något att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Varför är den inget att ha? Vi har alla olika preferenser och jag samt alla andra som nämnt 3310 i tråden gillar uppenbarligen den. Tänk dig om en iphone-fan säger att android inte är något att ha.Isåfall skulle jag nog säga att en PHILIPS Spark är en av de bättre mobilerna som jag har ägt. Den hade ingen färgdisplay, hade inget internet, men den hade en antenn som gick att dra ut och den var stor som en tegelsten :) Men i rubriken står det "Bästa Telefonen Som Finns Idag", så jag antar att han syftar på modellen nyare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Men i rubriken står det "Bästa Telefonen Som Finns Idag", så jag antar att han syftar på modellen nyare.3310 finns fortfarande idag :P Titeln behöver inte syfta på något annat än mobiler som inte finns än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 3310 finns fortfarande idag :P Titeln behöver inte syfta på något annat än mobiler som inte finns än.Det är ändå rätt korkat att komma med förslag om mobiler som är över tio år gamla om du själv tänker efter. På en 3310 kan man ringa, smsa, ställa väckarklocka. Snacka om att det är en av dom bästa mobilerna som har gjorts... Och det är väl klart att dom flesta redan vet om att 3310 var en populär mobil. Men idag är den bara skit. På min HTC Incredible S kan man göra en hel del mer än att bara ringa och skicka sms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Håller inte alls med. Mitt tangentbort är också 10 år gammal och jag föredrar det över nästan alla jag provat idag. Alla vill inte ha varenda funktion som finns på htc galaxy 4s. Jag har en mobil som är 5 år gammal och den gör allt jag har behov av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Håller inte alls med. Mitt tangentbort är också 10 år gammal och jag föredrar det över nästan alla jag provat idag. Alla vill inte ha varenda funktion som finns på htc galaxy 4s. Jag har en mobil som är 5 år gammal och den gör allt jag har behov av.På vilket/vilka sätt är en Nokia 3310 bättre än en modern Android-mobil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Hållbarhet till exempel. Om någon inte har behöv av alla funktioner som smartphones erbjuden kan det väga över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.