SlippinG Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 ja vad hette den o vad handlade den om? kommer ihåg att min hette "administratörer o moderatorer" och den handlade om vilka som vem som var admin o vilka var moderatoer ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 jag kommer inte ihåg så bra, men jag tror att det var nog om gta 3 eller vc! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag mins inte för det var ett par år sedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ja, du... Jag kommer inte ihåg, jag har ändå inte gjort så många topics, mest svarat i andras Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Min var og en om Dogs Life på Ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Vad är topic? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Mitt var att jag behövde hjälp till SoF 2 men jag fick inget (smart) svar så jag sitter fast fortfarande. Så om nån har det spelet så skulle jag behöva hjälp på banan Hospital roof. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Vad är topic? Topic=Ämne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Nä det mins jag inte. Jag har säkert gjort nästan lika många topics som övriga inlägg. ( lägg märke till att jag skriver nästan! ) Jag tror att det handlade om Ratchet and Clank. Det första inlägget jag gjorde över huvud taget var när jag frågade vad det var som en person menade när han skrev nåt som jag inte fattade! Topics är det första ämnet man skapade tror jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 ja gjorde en kalle anka tråd och frågade vilket som prenumenerade på den tidningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Om Little Fighter 2 var min färsta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag kom aldrig ihåg mitt första ämne men jag tror det var i Allmänt lr i Fuska.se! Men mitt första inlägg vet jag! Det var när jag skulle hjälpa någon om Konungens Återkomst på pc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg