Mezox Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Suna, Dannie, Draghon och admin ser jag bara i forumen. Jag ser alla de men inte Dannie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (Kanji @ 20/05-2004 11:03:22) Draghon är väl en tjej eller? Vad har det med saken att göra? Innan Master_Link ändrade sitt inlägg så skrev han att Draghon var en kille och jag bara påpekade att ho är en tjej. Vad jag vet så har jag sett alla moderatorer ochh Admin vara inne men det var ett tag sen som jag såg Dannie vara inne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) det finns ju en som heter Sandra. hon har bara postat ungefär 70 inlägg :blink: Redigerat 20 Maj 2004 av AlimoE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ja jag tänkte precis skriva det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 var inte hon mod på fuskarna också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag tror det va nåt att hon behövde göra en ny användare och radera den gamla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag ser mest Draghon och Suna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag ser mest Draghon och Suna. Jagser mest Draghon och Admin men Admin svarar mer på frågor medans Draghon låser och delar ut varningar. Men Suna ser jag mest på poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag ser mest Draghon och admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 ser bara draghon. men som sagt de måste ju också ha ett liv :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jo Draghon är nog inne mest av moderatorerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Draghon,Dannie och admin ser jag mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.