PussyCat Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Selene Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Var det? kanske det... Minnet är inte helt perfekt. :D Vad var det innan dess? Jag vill minnas att du hade något mer användarnamn under min tid...Började med Sailor_star på fuskarna.nu.Sen blev det Dragon_girl på fuska.se, bytte sen till Draghon.Hade Escaflowne i ett år, på dagen faktiskt. Lol Selene. Den personen var lite jobbig ibland. Inte var det jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Fusion och Cyper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Började med Sailor_star på fuskarna.nu.Sen blev det Dragon_girl på fuska.se, bytte sen till Draghon.Hade Escaflowne i ett år, på dagen faktiskt.Lol Selene. Den personen var lite jobbig ibland. Inte var det jag iallafall.Är ju ganska sällsynt med kvinnliga medlemmar. MascarponeSoffaN, NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 (redigerat) Är ju ganska sällsynt med kvinnliga medlemmar. MascarponeSoffaN, NesseN ;D Han var typ dåtidens 4FJSKSJSKGJEShttp://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...st&p=898837 (notera att den 80-sidors-tråden skrevs på mindre än 1 månad, och det var inte i ett gruppforum. Fuska är äckligt inaktivt jämfört med den tiden.) Redigerat 17 December 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Dolphin ra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Dolphin minns jag som han som hade en massa rekord i Spelhörnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 (redigerat) Dolphin minns jag som han som hade en massa rekord i Spelhörnan.Han hette Presentation ett tag också har jag för mig? Han var rätt ok. Minns att vi spammade loss en gång när vi båda var sjuka och svarade på typ allt i hela forumet för att folk skulle komma tillbaka efter skolan och bara "wtf vad har hänt". *hihi* vi var så busiga på tiden *fniss*. Jag minns också att Guggo inte tyckte om honom så där jättemycket... Det är iaf vad jag tolkar hans framträdande i denna som: http://video.google.com/videoplay?docid=90...e+soeta+barnen# Jag är nyfiken på tiden innan mig, typ 2003-2006. har hört att det var fuskas mest gyllene tid som var mycket bättre än mina tidiga år och jag menar jämfört med idag var mina tidiga år 2006-2007 fantastiska år i fuskas historia (enligt mig själv). Redigerat 17 December 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 http://video.google.com/videoplay?docid=90...e+soeta+barnen#Corpsegrinder såg ut som Sergio Ramos. o:Den killen vart även mod ett tag, men fick kicken för misskötsel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Corpsegrinder såg ut som Sergio Ramos. o:Den killen vart även mod ett tag, men fick kicken för misskötsel?Ja, kommer inte ihåg varför, men minns att NF var jävligt förbannad på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Det var rätt kul när Oztown och KG rök ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Jag är nyfiken på tiden innan mig, typ 2003-2006. har hört att det var fuskas mest gyllene tid som var mycket bättre än mina tidiga år och jag menar jämfört med idag var mina tidiga år 2006-2007 fantastiska år i fuskas historia (enligt mig själv).Kan nog hålla med om att mellan 2003-2005 då jag var som aktivast själv var sannerligen en gyllene era för fuska. Kan inte direkt lägga fram några speciella saker då jag har ett minne som en 70-årig gubbe med senil demens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.