Dave37 Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 När kom gruppforumsfunktionen undrar jag? Den har alltid funnits under min tid vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptio Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 När kom gruppforumsfunktionen undrar jag? Den har alltid funnits under min tid vad jag vet.Kom väl nån gång i samma veva som Oz 1.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 Kom väl nån gång i samma veva som Oz 1.0?Jag misstänker nästan det. Men eftersom jag var färsk på den tiden så hade jag ingen koll på fuska egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 (redigerat) Suna: Fick jobb någonstans har jag för mig. Dannie: Blev mer och mer inaktiv, sa upp sig. Epaaj: Inaktiv. Chihuahua: Högskolestudier Jellyfish: Problematiskt, ngt hände och sen ville han inte komma tillbaka för han skulle ändå sluta. NesseN: Avgick. Ytterman: Försvann i etern?KaZeN^? Eller vart han inte mod utan bara en bra photoshoppare? Fick min första varning av #21: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...mp;#entry658292 @Lander Nice läsning! Redigerat 18 December 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 (redigerat) När kom gruppforumsfunktionen undrar jag? Den har alltid funnits under min tid vad jag vet.Vet att jag köpte en grupp under 2003. Tror en grupp kosta 60 kr eller vad det var. Redigerat 18 December 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 Vet att jag köpte en grupp under 2003. Tror en grupp kosta 60 kr eller vad det var.För det verkar konstigt tycker jag... Oz1 kom typ juni eller något 2006 och jag har inte hört om något GF innan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 För det verkar konstigt tycker jag... Oz1 kom typ juni eller något 2006 och jag har inte hört om något GF innan dess.Kan bero på att inget gruppforum innan fick samma succé som Oz1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 Nej du har rätt och jag antar att det kan vara varför t.ex. Draghon ogillar honom. Men han måste ju ha gjort något annat också för att man ska ogilla honom så skarpt som t.ex. Lander.Han var en skitstövel mot mig + SD. Kom väl nån gång i samma veva som Oz 1.0?Nope, första Oztown betalade Zwailon för ur egen ficka. Nr 2 var en gratisgrupp, av Guggo eller Sandkaka. KaZeN^? Eller vart han inte mod utan bara en bra photoshoppare? Fick min första varning av #21: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...mp;#entry658292KazeN^ blev inaktiv och sen avsatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 Nr 2 var en gratisgrupp, av Guggo eller Sandkaka.Oztown V2 startade Sandkaka på en egen sida. "it's not freeware, it's bounty-ware" eller något sådant var slogan. Jag fick en ful hund som avatar jag inte kunde byta och en bajskorv-smiley uppkallad efter mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptio Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 Han var en skitstövel mot mig + SD.Vad har du emot SD? Nope, första Oztown betalade Zwailon för ur egen ficka.Va? Vi pratar om gruppforum, inte gratisgrupper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 KG vent och alla krigstrådar i KG. Blue ghost :P Alla spam-grupper 15+ forumet som det bara var 15- som var med xD Men mest KG bara :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 just ja, KG-ventrilo. :D När jag tänker Kattgruppen så tänker jag mest på sommaren 2010 när jag satt framför datorn i princip varje dag och skypeade med KGare. Typiska sidoaktiviteter var RuneScape, Mount&Blade och Age of Mythology. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.