WASD Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Hittade för övrigt en utskriven lapp från 2003 med fusk till GTA 2 för några veckor sen. Kommer inte ihåg om den var från fuskarna.nu eller fuska.nu eller vad det var.Jag har ett par sådana från 2005-2006 kan jag tänka mig i en låda nånstans i huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 (redigerat) Bästa minnena lär ju vara från tiderna när KG var helt nytt ( det var ju visserligen med en annan användare, men ändå! ) och att jag har träffat Dave37 och WASD Redigerat 21 Januari 2012 av Kuddie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Habbo forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Habbo forumet.Wat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 När man skickade pm till alla 15+'are om lösenordet till det "hemliga forumet" ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 När man skickade pm till alla 15+'are om lösenordet till det "hemliga forumet" ^_^Jag var inte 15 då. Men det var väl så att det egentligen inte fanns något lösenord? Utan de som stod som över 15 kom in och de under fick en falsk fråga om lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 (redigerat) Jag var inte 15 då. Men det var väl så att det egentligen inte fanns något lösenord? Utan de som stod som över 15 kom in och de under fick en falsk fråga om lösenord.Haha japp B) Som man blev trollad... KG saknar jag också... Redigerat 27 Mars 2012 av Kristus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 24 April 2012 Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 Pinsamt när folk frågade om avatarer, så kom jag alltid med en avatar från paint.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Jag var inte 15 då. Men det var väl så att det egentligen inte fanns något lösenord? Utan de som stod som över 15 kom in och de under fick en falsk fråga om lösenord.Hahaha, det roliga är ju att det faktiskt fanns ett lösenord. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Jag minns när fuska var aktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Jag minns när fuska var aktivt.Ohja. Det var tider. 10 mods och alla behövdes verkligen. Nu räcker det nästan bara med micke. Har förövrigt faktiskt träffat två människor på forumet, Ozoon (den gamle räven fick mig att börja med metal) och Wildwolf (som faktiskt vart mod ett tag, woot). (Mickes brorsa räknas inte, han finns ju knappast på sidan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Ohja. Det var tider. 10 mods och alla behövdes verkligen. Nu räcker det nästan bara med micke.Har förövrigt faktiskt träffat två människor på forumet, Ozoon (den gamle räven fick mig att börja med metal) och Wildwolf (som faktiskt vart mod ett tag, woot). (Mickes brorsa räknas inte, han finns ju knappast på sidan).Är micke admin eller? Det jag har minnen från fuska IRL är när jag träffade Easton på Ghotia Cup för två år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.