Nomatic Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Även hur mycket hat gentemot tidernas sämsta jävla mod, Nafrali, jag har fört fram här.Jo tack, fick två varningar på två olika tillfällen där jag inte höll med han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Member är ju klart höjdpunkten. KG också <3 Även hur mycket hat gentemot tidernas sämsta jävla mod, Nafrali, jag har fört fram här.Nafrali var rätt ok, men han var fruktansvärt hård. Forumets Hitler utan tvekan. Men han gick ju inte helt lös som typ CG gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Fuskarna.nu, 0014, Joy och Datachip. Det var tider det~ Då stavade man som en kratta, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Fuskarna.nu, 0014, Joy och Datachip. Det var tider det~ Då stavade man som en kratta, haha.Att du inte minns våra meningsfulla konversationer om katter och annat konstigt. Ledsen blev jag nu :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Katter? Jag var helt oblivious om hela katt-gruppen kalabaliken faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Katter? Jag var helt oblivious om hela katt-gruppen kalabaliken faktiskt.Fan 14 bast och satt på MSN/PM och prata om katter & anime. Enda jag minns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Fan 14 bast och satt på MSN/PM och prata om katter & anime. Enda jag minns.Jag snackade aldrig om katter. Minns Zelda och Anime, men katter... tyvärr asså. :P Haha, kom på att jag hade en superonödigt stor sigg på fuskarna.nu. xD Dagen efter jag la till den i signaturen bytte admin sida till fuska.se haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 (redigerat) Jag snackade aldrig om katter. Minns Zelda och Anime, men katter... tyvärr asså. :P ...Buffy? :P I övrigt så vill jag nämna Chihuahua. Skön person! Redigerat 16 December 2011 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 ...Buffy? :P I övrigt så vill jag nämna Chihuahua. Skön person!Tror inte jag snackade om Buffy, men jag kollade nog på serien när jag var 14. :P Chihuahua är skön hon ja. Hon söker nu jobb efter att ha blivit examinerad för några månader sen. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Ah jag började minnas Escaflower just nu. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Ah jag började minnas Escaflower just nu. :DDet var faktiskt Escaflowne. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Det var faktiskt Escaflowne. :(Var det? kanske det... Minnet är inte helt perfekt. :D Vad var det innan dess? Jag vill minnas att du hade något mer användarnamn under min tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.