Guggo Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Tror inte jag snackade om Buffy, men jag kollade nog på serien när jag var 14. :PJoho! Jag minns det som det var igår! Kom plötsligt på Mujo och Putside också. De var sköna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Ja jo jag vet vilket Oz du syftar på, men vilka syftar du på med "Tror inte ni vet hur original Oztown var. :/" :)De som tror att Ozarna var som de är nu, typ Johnossi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 De som tror att Ozarna var som de är nu, typ Johnossi.Och där ramlade du ner från toppen som skönast mod! Besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 (redigerat) Och där ramlade du ner från toppen som skönast mod! Besviken.Att du någonsin tyckt att Draghon är den skönaste moden är sinnessjukt. Förövrigt, har jag endast varit medlem här i någon månad, så någon nostalgitripp kan jag inte ge er. Tyckte dock det var väldigt trevligt att kunna läsa igenom alla topics precis när man blev medlem! :) Redigerat 17 December 2011 av Charlielol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Att du någonsin tyckt att Draghon är den skönaste moden är sinnessjukt. Förövrigt, har jag endast varit medlem här i någon månad, så någon nostalgitripp kan jag inte ge er. Tyckte dock det var väldigt trevligt att kunna läsa igenom alla topics precis när man blev medlem! :)om du bara har varit medlem en månad, hur kan du då dömma Draghon?Visst, hon har kanske inte varit den bästa moden, men hur kan du dömma henne på sån kort tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Och där ramlade du ner från toppen som skönast mod! Besviken.Med tanke på att Oztowns gyllene era var typ 2005-2006 så vet du ju inget om det. :mellow: Charlielol är gnällig för att jag gett honom tillsägelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 (redigerat) Och där ramlade du ner från toppen som skönast mod! Besviken.Skjut ner mig också i så fall. Guggo, Sandkaka, och den andra gamla oztownarna var sköna kompisar då precis som du, Räv, WASD, Musten, Harold etc är nu. Du skulle bli förvånad över hur lika oztown och dess medlemmar var då jämfört med hur KG och dess medlemmar är/var. Jag minns en debatt om... kommunism i debatt där jag debatterade med kanji och jag var helt cp och snackade massa skit om "djungels lag" och "starkaste överlever!" Redigerat 17 December 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 (redigerat) Jag och min bror var verkligen inte populära av #21 vill jag minnas, han trodde att vi var en och samma person som hade två användare. Det var mest Skellefteå - Björklöven som la grunden till detta, då de var stora rivaler på den tiden och vi hejade på olika lag. Vid ett tillfälle sa jag och min bror att skulle fara till Dalarna och se på en bortamatch(vilket var en myt), i själva verket var vi hemma och han frågade oss om vi inte var på matchen då båda hade varit inloggade, samt skrivit inlägg. Vi skyllde då på att våran katt(som inte existerar) hade skrivit våra inlägg :P Min och min brorsas plan var att åka hem till honom, sedan busplinga så att en av oss skulle kunna springa in genom balkongdörren på baksidan, medan den andra avledde honom så en av oss kunde logga in på fuska.se och byta hans lösenord så att vi fick full power på sidan hehe det här var runt 2004/2005. Har en massa andra historier också som jag skriver vid ett annat tillfälle :) Redigerat 17 December 2011 av Lander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Skjut ner mig också i så fall. Guggo, Sandkaka, och den andra gamla oztownarna var sköna kompisar då precis som du, Räv, WASD, Musten, Harold etc är nu. Du skulle bli förvånad över hur lika oztown och dess medlemmar var då jämfört med hur KG och dess medlemmar är/var. Jag minns en debatt om... kommunism i debatt där jag debatterade med kanji och jag var helt cp och snackade massa skit om "djungels lag" och "starkaste överlever!"Snackar du om Zwailons rollspels Oztown eller Guggos/Sandkakas sköna hänget Oztown? Har aldrig tyckt om "Sköna hänget" eftersom de använde sig av ordet Oztown <_<Annars är det inget fel på dem :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 (redigerat) #21 hade jag helt glömt bort. Edit: Jellyfish! Skön snubbe. Redigerat 17 December 2011 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Jag och min bror var verkligen inte populära av #21 vill jag minnas, han trodde att vi var en och samma person som hade två användare. Det var mest Skellefteå - Björklöven som la grunden till detta, då de var stora rivaler på den tiden och vi hejade på olika lag.Vid ett tillfälle sa jag och min bror att skulle fara till Dalarna och se på en bortamatch(vilket var en myt), i själva verket var vi hemma och han frågade oss om vi inte var på matchen då båda hade varit inloggade, samt skrivit inlägg. Vi skyllde då på att våran katt(som inte existerar) hade skrivit våra inlägg :P Min och min brorsas plan var att åka hem till honom, sedan busplinga så att en av oss skulle kunna springa in genom balkongdörren på baksidan, medan den andra avledde honom så en av oss kunde logga in på fuska.se och byta hans lösenord så att vi fick full power på sidan hehedet här var runt 2004/2005. Har en massa andra historier också som jag skriver vid ett annat tillfälle :)Bleh, den där bajshögen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Om vi nu är inne på mods. Vad hände med Suna, Slasktratt, Dannie, Epaaj mfl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.