Proccito Skrivet 7 September 2012 Rapport Dela Skrivet 7 September 2012 Menar du att det fortfarande finns folk som använder hårgelé? Trodde den trenden dog ut helt och hållet för ett antal år sedan..Tydligen inte. Ontopic: 2st 2-liter cola, två Marabou Mjölkchoklad med Nonstop samt ett paket glass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 7 September 2012 Rapport Dela Skrivet 7 September 2012 Menar du att det fortfarande finns folk som använder hårgelé? Trodde den trenden dog ut helt och hållet för ett antal år sedan..Vad menar du? Menar du att det är mer coolt att använda vax och hårspray istället eller? Jag vet inte ens skillnaden mellan gelé och vax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 September 2012 Rapport Dela Skrivet 7 September 2012 (redigerat) Menar du att det fortfarande finns folk som använder hårgelé? Trodde den trenden dog ut helt och hållet för ett antal år sedan..Bryr mig faktiskt inte så mycket om vad som är inne och vad som är inte, tycker mer om att använda hårgelé. Men va fan, då måste ju jag byta till hårwax om jag har halkad efter så mycket. :o Redigerat 7 September 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 7 September 2012 Rapport Dela Skrivet 7 September 2012 Hårgelé funkar bra för mig. :P Vax verkar mer bra om man vill ha spikigt hår, och det är inte riktigt det jag siktar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 September 2012 Rapport Dela Skrivet 7 September 2012 (redigerat) Ah, om man vill ha det uppsatt och styla håret lite mer så är väl vax bättre. Men om man vill har det liggande så är hårgelé mer chill. :P OnT: 4 munkar och en Dr.Pepper cherry. Redigerat 7 September 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 September 2012 Rapport Dela Skrivet 8 September 2012 Bryr mig faktiskt inte så mycket om vad som är inne och vad som är inte, tycker mer om att använda hårgelé. Men va fan, då måste ju jag byta till hårwax om jag har halkad efter så mycket. :oJag inser att jag uttryckte mig lite knasigt. Menade inte riktigt 'trenden', utan menade mer om det fanns kvar att köpa fortfarande, har inte sett nån hårgelé på många år vad jag kan minnas. Men åandra sidan har jag ju inte letat.Så inget illa menat mot er som använder det, ni får ha det ni tycker fungerar bra.. OnT:Kräftor, ikväll blir det skiva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 September 2012 Rapport Dela Skrivet 8 September 2012 utan menade mer om det fanns kvar att köpa fortfarande, har inte sett nån hårgelé på många år vad jag kan minnas. Men åandra sidan har jag ju inte letat.Konstigt, jag hittar hårgelé bredvid vaxburken i hemköp. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2012 (redigerat) En Targuns-datorväska. 24-pack med coca-cola 3 matte böcker, 1c, 2c och 3c. Två marabou mjölkchoklad samt två paket med klubbor. Köpte inte allt på samma dag, men det är ungefär det jag har köpt under veckan så... Redigerat 4 Oktober 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2012 Motorstorm Pacific Rift-PS3 Och tre böcker: Krigen efter 1945 del 1 och 2. Till bröders hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2012 En Targuns-datorväska. 24-pack med coca-cola 3 matte böcker, 1c, 2c och 3c. Två marabou mjölkchoklad samt två paket med klubbor. Köpte inte allt på samma dag, men det är ungefär det jag har köpt under veckan så...JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG!!!! Senaste jag köpte var nog en burkcola i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2012 JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG!!!! Senaste jag köpte var nog en burkcola i skolan.Jag tänkte på dig när jag såg colan, så jag köpte ett packet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2012 World of warcraft cataclysm World of warcraft Mist of pandaria World of warcraft gamecard 60 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.