Hoppa till innehåll

Mer Mods Plox?


Escain

Rekommendera inlägg

Skulle även vilja fråga, vem i helvete är Exoclyps? 44 inlägg och mod i Simsforumet?

Gimcor har jag inte heller hört talas om, och personen har inte skrivit något inlägg sen 2010.

 

Ta bort inaktivt folk för bövelen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hmm, innebär det också att WASD kan se modforumet?

 

Kan tillägga att om det blir som så att yngre medlemmar, ex de vi nämnde ska bli tillfrågade så skulle jag gärna vilja veta i förväg. Jag har sagt mitt och jag tror nog att jag drar mig tillbaka om det skulle inträffa. Jag skulle inte kunna, eller snarare vill inte, vara moderator med dem i laget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Så du skulle lämna mig med skiten? Haha, tack då. :huh:

 

Men seriöst, jag tror inte det finns några vettiga yngre personer på forumet (<16) för tillfället.

Det är bara Kola, Whore och möjligtvis Lynott jag kan tänka mig just nu.

 

WASD är ju knappast en "hedersmod" lol, lägg av. :D

 

Och Micke, kan vi få någon respons av dig? Det tar 2 minuter att formulera något svar, känns som att man är ignorerad.

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så du skulle lämna mig med skiten? Haha, tack då. :huh:

 

Men seriöst, jag tror inte det finns några vettiga yngre personer på forumet (<16) för tillfället.

Det är bara Kola, Whore och möjligtvis Lynott jag kan tänka mig just nu.

 

WASD är ju knappast en "hedersmod" lol, lägg av. :D

 

Och Micke, kan vi få någon respons av dig? Det tar 2 minuter att formulera något svar, känns som att man är ignorerad.

Hehehe..

 

Nämen in med Kola_king, Whore och Lynott + kanske Xade som kommer tillbaka. Då har vi ett relativt vettigt modteam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yes, det hade fan känns skönt inför sommaren om vi kan få dem NU. Jag hade ju tänkt JOBBA, vill inte modda varje kväll och råka få utbrott på ungjävlarna när de håller på när jag är trött, lol.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yes, det hade fan känns skönt inför sommaren om vi kan få dem NU. Jag hade ju tänkt JOBBA, vill inte modda varje kväll och råka få utbrott på ungjävlarna när de håller på när jag är trött, lol.

Japp, och vet inte om jag hinner samla ihop pengar till ny speldator till/under sommaren. Vet att jag har pengarna i augusti och kan med största säkerhet säga att jag är tillbaka på heltid i augusti. Såvida ja inte vinner pengar på lotto och kan köpa mig en dator före. Får för tillfället gå hem till morsan för att vara ute på nätet. lol :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, och vet inte om jag hinner samla ihop pengar till ny speldator till/under sommaren. Vet att jag har pengarna i augusti och kan med största säkerhet säga att jag är tillbaka på heltid i augusti. Såvida ja inte vinner pengar på lotto och kan köpa mig en dator före. Får för tillfället gå hem till morsan för att vara ute på nätet. lol :D

Haha segt.

 

I värsta fall får jag väl våldsgästa Micke under sommaren eftersom jag ska vara i Gbg och tvinga honom att fixa mods...

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sannerligen. Modstyrkan är pinsamt liten och tydligen lär det bli ganska tomt periodvis på sommaren om du inte har en dator och jag jobbar.

 

Xade vet jag ju inte vad han ska hålla på med, men en person är för lite ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
×
  • Skapa ny...