Hoppa till innehåll

Mer Mods Plox?


Escain

Rekommendera inlägg

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag gör det bästa jag kan, det börjar dra ihop sig för tentadags här borta dock.

 

 

Har försökt kika på lite yngre folk till att rekrytera, so far är det väl Juicelol följt av 360Xbox som verkar lite intressanta att titta på. De har lite väl mycket tillsägelser om spam kanske, men vafan, jag är förvånad över hur mycket skit jag skrev när jag blev vald till mod! Hade ju inte valt mig själv nu om jag hade betett mig på samma sätt haha!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gör det bästa jag kan, det börjar dra ihop sig för tentadags här borta dock.

Har försökt kika på lite yngre folk till att rekrytera, so far är det väl Juicelol följt av 360Xbox som verkar lite intressanta att titta på. De har lite väl mycket tillsägelser om spam kanske, men vafan, jag är förvånad över hur mycket skit jag skrev när jag blev vald till mod! Hade ju inte valt mig själv nu om jag hade betett mig på samma sätt haha!

Tycker faktiskt inte att det är lämpliga medlemmar för att vara ärlig, finns för mycket negativ historia. Vi moderatorer måste ju kunna samarbeta med varandra och tyvärr så tror jag nog inte att det skulle fungera med bl a dem två som mod.

Det är iaf min åsikt.

 

Har ju inte vart såpass aktiv på senaste tiden så vet inte riktigt hur det fungerar med dessa, men vad sägs om t.ex lynott, purjo eller kanske till och med mustachmannen eller vad han heter numera? :P (aka sandkaka, tror jag han hette lol)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På så vis, jag tänke på saken bara lite random när jag sket liksom.

 

Jag nämnde ju Kola_king och Whore på förra sidan, men SURF (sandkaka) kommer att börja studera snart igen och vara relativt inaktiv (snackade med honom över msn). Inte så värt att promota honom direkt.

Purjo vetefan faktiskt, jag har svårt att se honom ta något seriöst. Lynott har jag inte direkt något hum om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På så vis, jag tänke på saken bara lite random när jag sket liksom.

 

Jag nämnde ju Kola_king och Whore på förra sidan, men SURF (sandkaka) kommer att börja studera snart igen och vara relativt inaktiv (snackade med honom över msn). Inte så värt att promota honom direkt.

Purjo vetefan faktiskt, jag har svårt att se honom ta något seriöst. Lynott har jag inte direkt något hum om.

Håller med om Kola-king och Whore, verkar vara vettiga personer. Så tycker absolut att man bör skicka en förfrågan till dem. När det kommer till Lynott & Purjo, det känns som om att det skulle fungera.

 

 

Grupp A - Koala_king, Whore

Grupp B - Lynott, Purjo, och för att det ska se bra ut så kan vi även sätta in Juicelol och lifelover här..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grupp A - Koala_king, Whore

Grupp B - Lynott, Purjo

Grupp C [YNGLINGARNA] - Juicelol och lifelover

Så ser nog bättre ut. Grejen är att vi har haft vår beskärda del av konstiga mods, Corpsegrinder någon? Den förstod jag mig aldrig på. NesseN till en viss del också lite konstigt. Och vi hade ju WASD också, det blev ju jättekonstigt.

 

Jag var ju själv en värdelös person att sätta till mod när jag började, men jag förbättrade mig mycket.

 

Och det är kola_king, inga koalor här. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så ser nog bättre ut. Grejen är att vi har haft vår beskärda del av konstiga mods, Corpsegrinder någon? Den förstod jag mig aldrig på. NesseN till en viss del också lite konstigt. Och vi hade ju WASD också, det blev ju jättekonstigt.

 

Jag var ju själv en värdelös person att sätta till mod när jag började, men jag förbättrade mig mycket.

Med det sagt, tänkte du på Grupp B eller C? :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Båda faktiskt, men de yngre mer kanske. I vissa fall kan det vara försent att lära sig för mycket nytt som "vuxen".

 

Skulle även vilja tillägga att man kanske ska plocka in nytt folk nu, det är ju självklart rörigt kanske om du hade tänkt att ändra på regler och så Micke, men det skulle ge dem mer tid att anpassa sig då de får hela sommaren på sig att moderera, istället för strax innan skolan börjar (det är alltid problem med att launcha saker, bara att inse Micke!).

 

Till Xade, Boffe kan också se forumet, han hälsar att det är för att ni vart mods tidigare och är "hedersmods" typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...