Hoppa till innehåll

Mer Mods Plox?


Escain

Rekommendera inlägg

Grupp A - Kola_king, Whore

Grupp B - Lynott, Purjo

Grupp C [YNGLINGARNA] - Juicelol och lifelover

 

Så ser nog bättre ut. Grejen är att vi har haft vår beskärda del av konstiga mods, Corpsegrinder någon? Den förstod jag mig aldrig på. NesseN till en viss del också lite konstigt. Och vi hade ju WASD också, det blev ju jättekonstigt.

 

Jag var ju själv en värdelös person att sätta till mod när jag började, men jag förbättrade mig mycket.

Skulle vilja revidera detta efter hur sommaren sett ut.

 

Kola_king tror jag inte har tid till att vara mod eftersom han nu ska studera på högskola (han har haft en sommarkurs och inte synts till alls på fuska så atteh).

 

Juicelol tycker jag är en lämplig kandidat till att bli mod, han har huvudet på skaft och kan vara kvar på sidan ett tag till eftersom han inte ska ut på högskola snart.

 

That's about it. Kan vi få en jävla statusuppdatering snart Micke?

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det behövs inga fler mods för att vara ärlig. Allt som kommer in under en dag tar mindre än 5 minuter att ta hand om.

Det var skillnad när det var 20 anmälda inlägg per dag, 50+ fusk osv. Numera rör det sig om 2 inlägg, 3 fusk, 5 om vi har tur.

 

Det skulle ju endast behövas en mod totalt. för dagens arbete vi får in under en dag. Och då överdriver jag inte ens. Vi är ju 3st nu, och det är ju mer än vad som behövs.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Rainy at the office today but great place to clear the head after a days work with project Rain :) details t.b.a. later. Better, faster, cleaner and wider then ever. Coming soon! — på Eriksbergsbryggan

 

^^ Från facebook igår :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
  • 1 månad senare...
×
  • Skapa ny...