5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 (redigerat) Måste man rösta på alla 5? Har knappt spelat 5 olika spel i år.Nej, men om du har tre spel måste du ge poäng 3-1 och inte 5-3, om du förstår vad jag menar. Så jag ändrar Raptios poäng till 2-1 Redigerat 23 December 2011 av 4FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 (redigerat) 5: WASD 3D :gitarr: 4: Skyrim 3: Battlefield 3 2: Saint's Row 3 1. Forza 4 Redigerat 23 December 2011 av majskolv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptio Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Nej, men om du har tre spel måste du ge poäng 3-1 och inte 5-3, om du förstår vad jag menar. Så jag ändrar Raptios poäng till 2-1fan vad idiotiskt efter att ha pratat med mina kompisar om va dom tkr så: 5 poäng: WASD 3D4 poäng: The Elder Scrolls IV: Skyrim3 poäng: Battlefield 32 poäng: COD MW31 poäng: Batman: Arkham City Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 fan vad idiotiskt efter att ha pratat med mina kompisar om va dom tkr så: 5 poäng: WASD 3D4 poäng: The Elder Scrolls IV: Skyrim3 poäng: Battlefield 32 poäng: COD MW31 poäng: Batman: Arkham CityDet är för att förhindra att någon fuskar genom att bara rösta på ett spel, behöver ju inte vara fusk för det. Men några kanske försöker bara rösta på ett spel så att det drar ifrån mer jämfört med andra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptio Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Det är för att förhindra att någon fuskar genom att bara rösta på ett spel, behöver ju inte vara fusk för det. Men några kanske försöker bara rösta på ett spel så att det drar ifrån mer jämfört med andra spel.hahahaha tror du att det är några som konspirerar mot dig eller? vadå paranoid? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 hahahaha tror du att det är några som konspirerar mot dig eller? vadå paranoid? :lol:Jag vill bara förhindra fusk. Är alla på DICE paranoid bara för att de vill förhindra fusk då folk spelar BF3? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptio Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Jag vill bara förhindra fusk.Jaha, och vad är "fusk"? Som vanligt ska du styra resultatet i allt du hittar på. Är alla på DICE paranoid bara för att de vill förhindra fusk då folk spelar BF3? :)Kanske lite skillnad där? Den som fuskar är ju faktiskt du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 (redigerat) Varför är du ens med om 4FJSKFJSKGJES regler inte passar dig? Du är säkert välkommen att starta en likadan tråd med precis vilka regler du vill. Redigerat 23 December 2011 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptio Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Varför är du ens med om 4FJSKFJSKGJES regler inte passar dig?För att han hittar på regler efter jag deltagit? :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Måste faktiskt hålla med Raptio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 (redigerat) 5 p: WASD 3D 4 p: Minecraft 3 p: L.A. Noire 2 p: Batman: Arkham city 1 p: Skyrim Redigerat 23 December 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 (redigerat) Jag kan bara minnas att jag spelat 3 spel som kommit ut i år. 5p: WASD 3D 4p: Kaktus Pong 3p: Minecraft 2p: MW3 1p: L.A. Noire Edit: uppdaterade Redigerat 24 December 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.