Dave37 Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 (redigerat) Såg nu att jag plötsligt fått negativt antal nya meddelanden. :S Jätteskumt. har klickat omkring på sidan men den ändrar sig inte, fortfarande -1 nya meddelanden. Tänkte jag skulle upplysa om det så att det kan bli fixat. Redigerat 24 December 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Kvarstår problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Nä det rättade till sig. En kompis skickade ett meddelande så fick jag 0 nya meddelanden, och sen dess har det funkat som vanligt. Kan ju vara värt ändå för admin om han kollar tråden att se hur det kunde uppstå och fixa det så att det inte händer igen. Inte jättefarligt visserligen men ändå. trevligt med en sida som inte uppför sig konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Nä det rättade till sig. En kompis skickade ett meddelande så fick jag 0 nya meddelanden, och sen dess har det funkat som vanligt.Jag trodde faktiskt att det skulle återgå till -1 då du hade "0 nya meddelanden" och läste ett oläst. Men det kanske finns en koll där på att det inte går under 0, och att den kollen inte gjordes där du lyckades få -1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.