DDDD Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Ingenting, antar jag. Men när det var över Finland gick strömmen ut i timmar. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 märkte ingenting.Blåste bara lite när jag prominerade, men annars var det inget.Samma här faktiskt. Men det beror nog på vart man bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 (redigerat) Jag satt och skrattade här i Thailand! Edit: Fast det ligger tydligen ett träd mellan min stuga och toaletten, så vi hade tur där. Redigerat 29 December 2011 av Harold Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Samma här faktiskt. Men det beror nog på vart man bor.Jo det är nog det. Vart är den här stormen btw?Jag bor utanför Göteborg så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Nu stormar det i Göteborg, men jag hörde att det var något annat än dagmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Ingenting, antar jag. Men när det var över Finland gick strömmen ut i timmar. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Nu stormar det i Göteborg, men jag hörde att det var något annat än dagmar.Japp, det gjorde så att priset på färska räkor steg till 800-900 kr/kg och färska havskräftor steg till 1100-1300 kr/kg. Vindstyrkor på upp till 20 m/s med stormbyar på upp till 30 m/s. Medelvinden under veckan julafton - nyår var i göteborgsskärgården nästan 10m/s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Nu är det storm igen 26 m/s vid vinga. Men vi Västkustbor är härdade B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Det ska komma en ny storm som heter Emil :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Det ska komma en ny storm som heter Emil :)Vem är det egentligen som ger såhär trevliga namn till alla stormar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Nu är det storm igen 26 m/s vid vinga. Men vi Västkustbor är härdade B)Älskar att bo vid göteborgskusten. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Vem är det egentligen som ger såhär trevliga namn till alla stormar...+1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.