OpeningTitles Skrivet 28 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Över 120 000 hushåll var utan el Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 (redigerat) 200 000 peakade det ett tag faktiskt. Redigerat 28 December 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Oj :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Märkte inte av det, läste dock i tidningen och såg på nyheterna, verkar inte varit något specul. Välta träd som bilar körde in i, inte lätt att vara närsynt pensionär med dåliga bromsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 När jag skulle gå och lägga mig på juldagskvällen, öppnade jag fönstret men det lät för mycket från havets vågor och vinden, hehe. Sen sov jag gott hela natten, men min brorsa vaknade av att träd rasade... På annandags-morgonen såg jag att grenar och ett helt träd rasat. Sen var vi utan ström tills klockan två, precis när gästerna kom. Det var lite jobbigt att laga mat utan el. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Vilken del av Sverige bor ni i?Ångermanland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Har det vart storm? Nä men jag hörde att det skulle komma storm och jag kände en kraftiga by när jag och farsan övningskörde på förmiddagen men märkte inte av någon stormblåst senare på dagen eller natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Märkte ingenting av att det var storm där jag bor, bor i uppland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 (redigerat) http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14135463.ab Och.. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14134728.ab Redigerat 28 December 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 märkte ingenting. Blåste bara lite när jag prominerade, men annars var det inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 har det vart storm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 29 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Jaaah duuh. För 3-4 dagar sen såg jag en liten bit från ett tak utanför mitt hus som var cirka.. 30-35 cm lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.