majskolv Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Bleh, hatar OEM. Tankar alltid ned en clean W7, ominstallerar den nya datorn och lägger in nyckeln man får i den. :/jag är hemlig agent :ph34r: OnT: det är bättre att handla på det andra sättet, annars så kommer den klaga på att den inte är äkta om man byter nån del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Wat? Jag köper alltid en färdig dator med W7. OEM-produkten som är förinstallerad har aldrig den nyckeln som sitter fastklistrad på datorn, utan är installerad med en OEM-nyckel. Jag och en polare hade tom samma OEM-nyckel på varsin dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Den W7 version man kan använda på flera datorer kallas, Retail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.