SlippinG Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 har hittat MÅNGA topics där man snackar skit om olika konsoller :angry: fy f*n att det alltid ska bli såhär... xbox e för stort o tungt med usla kontroller... gc är ett barnspel... ps2 har dålig grafik o plastiga kontroller... lägg av nu!!!!!!!! alla konsoller SKA vara olika och unika! spel ska man ha kul med o inte bråka om :angry: respektera vad andra gillar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ja det är ju sant men alla borde ju säga sin åsikt om den konsollen utan att säga det på ett dåligt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ja det är ju sant men alla borde ju säga sin åsikt om den konsollen utan att säga det på ett dåligt sätt. ja vissa säger: jag föredrar ps2 framför gc för jag gillar ps2 mera ;) andra säger:alla som inte gillar ps2 kan dra! xbox o gc suger k*k! :angry: så visst ska man säga sin åsikt fast på ett bra sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ja det har du rätt i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (AlimoE @ 20/05-2004 13:39:23) Ja det är ju sant men alla borde ju säga sin åsikt om den konsollen utan att säga det på ett dåligt sätt. ja vissa säger: jag föredrar ps2 framför gc för jag gillar ps2 mera ;) andra säger:alla som inte gillar ps2 kan dra! xbox o gc suger k*k! :angry: så visst ska man säga sin åsikt fast på ett bra sätt Jag föredrar det översta. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 det gör nog alla fast inte när dom snackar om andra konsoller :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) har hittat MÅNGA topics där man snackar skit om olika konsoller :angry: fy f*n att det alltid ska bli såhär... xbox e för stort o tungt med usla kontroller... gc är ett barnspel... ps2 har dålig grafik o plastiga kontroller... lägg av nu!!!!!!!! alla konsoller SKA vara olika och unika! spel ska man ha kul med o inte bråka om :angry: respektera vad andra gillar! Jag gillar alla konsoller :D Redigerat 20 Maj 2004 av orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 det beror på att sidan är fylld med fanboys som inte tål att se att folk gillar en annan konsoll än deras favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 det beror på att sidan är fylld med fanboys som inte tål att se att folk gillar en annan konsoll än deras favorit. japp..heeeeeelt rätt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag fördrar Xbox eftersom jag själv äger ett men PS2 och GC är inte så pjokiga dom heller ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 om vi kan behålla dessa kommerntarer så kommer fprumet att bli trevligare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 tycker inte om gc för jag inte har den men gillar ps2 för jag har den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.