Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 har hittat MÅNGA topics där man snackar skit om olika konsoller :angry: fy f*n att det alltid ska bli såhär... xbox e för stort o tungt med usla kontroller... gc är ett barnspel... ps2 har dålig grafik o plastiga kontroller... lägg av nu!!!!!!!! alla konsoller SKA vara olika och unika! spel ska man ha kul med o inte bråka om :angry: respektera vad andra gillar! Jag hatar det snacket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 tycker inte om gc för jag inte har den men gillar ps2 för jag har den om du inte har gc kan du inte säga att den e dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 tycker inte om gc för jag inte har den men gillar ps2 för jag har den Gillar du PS2 ?! Stick dra !!! detta var ett bra exempel på det ni snackar om eller hur ? (fast jag menade det inte) Men en del upp fattar detta: Jag gillar GC Som detta: Jag gillar Gc och hatar alla andra konsoler det är det jag stör mig på mest <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (b @ 20/05-2004 22:52:56) tycker inte om gc för jag inte har den men gillar ps2 för jag har den Gillar du PS2 ?! Stick dra !!! detta var ett bra exempel på det ni snackar om eller hur ? (fast jag menade det inte) Men en del upp fattar detta: Jag gillar GC Som detta: Jag gillar Gc och hatar alla andra konsoler det är det jag stör mig på mest <_< du har fatta vinkeln helt rättman kan säga att en konsoll e bra, men inte att den e dålig för det kan man behålla för sog själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 jag tycker att alla kan ha sin egen åsikt men man måste inte överdriva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (redigerat) Ja, det är inte roligt att alla konsoler är lika. Mitt 500:e inlägg Redigerat 21 Maj 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 som sagt kan man skriva tt en konsoll e bra fast tycker man att den suger..om man tycker det.. så behåller man det för sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 tycker inte om gc för jag inte har den men gillar ps2 för jag har den Har du kört GC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jag tycker forumet blir roligare när man snackar skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jag tycker forumet blir roligare när man snackar skitroligare??det blir trewvligare om man inte snackar skit <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Ja fasst nästan allt trevligt är boooring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 men herregud ska man roa sig ått när andra bråkar <_< ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.