JJespeRR Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Hej jag undrar så man döljer µtorrent ikonen vid verktygsfältet så det ser ut som man inte har det på.. Vet nån? Han som säger får 68 fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Tryck på den lilla uppåtpilen i nere i hörnet, tryck på "Anpassa" sedan letar du upp utorrent och tar "Visa endast meddelanden" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 31 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Tryck på den lilla uppåtpilen i nere i hörnet, tryck på "Anpassa" sedan letar du upp utorrent och tar "Visa endast meddelanden"Har prövat de, men funkar inte! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Det du dolt är att det inte visas nere vid ljudikonen. Tror utorrent har nån egen inställning för att inte visa ikon alls. Har för mig det finns nåt snabbkommando som gömmer utorrent helt och hållet. Det heter "work mode" eller liknande och syftar på att man ska kunna dölja utorrent snabbt om någon går förbi datorn som inte bör se att man använder det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Jag vet hur man gör nu. Du går in på utorrent, klickar "Inställningar", "Inställningar" igen efter det. Sedan finns det det en ruta Tryck in t.ex ALT + 8 så får du det som hotkey. Sedan varje gång du trycker på ALT + 8 så kommer utorrent försvinna helt och hållet (enda sätter man kan se det på är via processer i Aktivitetshanteraren) och för att ta upp det igen trycker du på ALT + 8 igen. Väldigt simpelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 31 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Jag vet hur man gör nu. Du går in på utorrent, klickar "Inställningar", "Inställningar" igen efter det. Sedan finns det det en ruta Tryck in t.ex ALT + 8 så får du det som hotkey. Sedan varje gång du trycker på ALT + 8 så kommer utorrent försvinna helt och hållet (enda sätter man kan se det på är via processer i Aktivitetshanteraren) och för att ta upp det igen trycker du på ALT + 8 igen. Väldigt simpelt.Tack! Skickar fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.