JJespeRR Skrivet 1 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 (redigerat) Hej, jag erbjuder gratis webhotell där du kan hosta/lägga upp hemsida :) Skicka ett Pm om du är intresserad. Info: Servern är hostad utav mig. Win XP Modem (Har ej hunnit installerat Fiber än) men funkar ganska bra ändå! Man få adressen "http://213.100.159.154/dinsida" Eller www.nyboserver.se/dinsida eller nybo.wasd.nu/dinsida då jag inte hunnit fått till nyboserver.se domänen.. Redigerat 1 Januari 2012 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 Mer detaljer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 1 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 Mer detaljer?Som vad? Kan tillägga att inte PHP fungerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 Ingår det DNS. Får man en unik IP. Får man SSH tillgång. Hastighet på internet. Vilket OS server kör. Speccs på servern. Är den virtuell. Hur har du fått tag på detta. Finns massvis med detaljer du kan tillägga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 1 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 Varför fungerar inte php? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 2 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Varför fungerar inte php?Vet inte, skit skumt :huh: Har installerat om det flera gånger, har gjort precis som jag gjorde innan jag formaterade datorn och då fungerade de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Vet inte, skit skumt :huh: Har installerat om det flera gånger, har gjort precis som jag gjorde innan jag formaterade datorn och då fungerade de..Det är jättebra att du skriver vilken hastighet det ligger på. Och utan PHP kommer ingen vilja använda ditt webbhotell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 2 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Vet inte, skit skumt :huh: Har installerat om det flera gånger, har gjort precis som jag gjorde innan jag formaterade datorn och då fungerade de..Kan ju testa här: http://nybo.wasd.nu/test.php Det är jättebra att du skriver vilken hastighet det ligger på. Och utan PHP kommer ingen vilja använda ditt webbhotell.Nähe, de var ju synd :(Jag som erbjöd mig gratis reklamfritt o allt. 24/1 lina ligger de på.Kanske fixar PHP i framtiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Kan ju testa här: http://nybo.wasd.nu/test.phpNähe, de var ju synd :(Jag som erbjöd mig gratis reklamfritt o allt. 24/1 lina ligger de på.Kanske fixar PHP i framtiden..Framtiden får bli, snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Varför ska man välja dig framför t.ex. 000webhost? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 2 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Varför ska man välja dig framför t.ex. 000webhost?Väldigt simpelt, reklamfritt osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Väldigt simpelt, reklamfritt osv..000webhost är reklamfritt, och hur du menar med simpelt vet jag inte riktigt.Men 000webhost är väldigt enkelt att använda, och har mycket bra funktioner :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.