Musten Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Om du är bra på att löda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 3 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Om du är bra på att löda.Vad är de man ska göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Tror ni jag kan låsa upp kortet till ett 6970?Det går inte längre, gick bara på korten som kom ut i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 3 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Det går inte längre, gick bara på korten som kom ut i början.Hörde att de var typ nån switch eller nå? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Hörde att de var typ nån switch eller nå? :huh:Det du gjorde tidigare var att du flashade BIOS om jag minns rätt. Det går iaf inte att låsa upp det till 6970 längre, det vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Det du gjorde tidigare var att du flashade BIOS om jag minns rätt. Det går iaf inte att låsa upp det till 6970 längre, det vet jag.Därför sa Musten "Om du är bra på att löda", det tog bort switchen, men inte kretsen på PCB'n. (Note: Vissa tillverkare har numera börjat ta bort krets-delen, var noga med vilket kort du väljer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 3 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Därför sa Musten "Om du är bra på att löda", det tog bort switchen, men inte kretsen på PCB'n. (Note: Vissa tillverkare har numera börjat ta bort krets-delen, var noga med vilket kort du väljer)Detta har jag köpt: http://www.inet.se/produkt/5409346/xfx-rad...d6950-2048mb-oc Är det stor skillnad på 6950 och 6970? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Där har du en benchmark på Battlefield 3 med ultra settings. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 I alla fall ser datorn ut att prestera bra, det är ju det viktigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.