WASD Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 (redigerat) Då 4FJSKFJSKGJES inte orkade fixa detta gör jag en omröstningen utifrån vad folk har skrivit i den andra tråden, http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=155752 Jag har manuellt gått igenom alla svar. Spelen som totalt fått mer än 5 poäng finns med i denna omröstningen. Jag la dem i poängordning i listan. Edit 14 januari: Vinnaren är WASD 3D! Redigerat 14 Januari 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 WASD 3D lätt! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Utan att ha röstat är jag rätt säker på att WASD 3D vinner, av någon konstig anledning. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 av någon konstig anledningKanske för att det är årets bästa spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Kanske för att det är årets bästa spel...*förra årets bästa spel. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Skyrim! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Kanske för att det är årets bästa spel...Kom det ens 2011? Skyrim röstade jag på i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 skyrim har redan vunnit och blivit game of the year... duh, så jag hoppas att någon moderator låser tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 skyrim har redan vunnit och blivit game of the year... duh, så jag hoppas att någon moderator låser tråden.officielt ja, men hur är det på fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 (redigerat) skyrim har redan vunnit och blivit game of the year... duh, så jag hoppas att någon moderator låser tråden.Det finns flera olika GOTY-omröstningar. Bland annat denna på fuska.. På bl.a. FZ blev det Portal 2. Finns det ens någon officiell GOTY? Redigerat 3 Januari 2012 av 4FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Kom det ens 2011?Ja, är uppladdad 14 februari så det var då det släpptes. På bl.a. FZ blev det Portal 2. Finns det ens någon officiell GOTY?Svårt att säga om det går att ha något officiellt i ett sånt här sammanhang. Det skulle isåfall vara den omröstningen där flest folk röstar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 (redigerat) Skyrim var för buggigt (360-versionen), så årets spel fick gå till någon annan. Redigerat 3 Januari 2012 av Sinclair Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.