OpeningTitles Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Vad hände med Modern warfare 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 (redigerat) Vad hände med Modern warfare 3?Modern Warfare 3 hör inte hemma på en sån här typ av lista. Redigerat 3 Januari 2012 av Sinclair Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Vad hände med Modern warfare 3?Jag har missat den, kollade igenom tråden igen och den hade mer än 5 poäng vilket var kravet för att jag skulle ha med spelen. Om jag gör om omröstningen tror jag alla måste rösta om. Gick som sagt manuellt igenom tråden för hand så jag ber om ursäkt att jag missat den. Ser inte ut som att den skulle fått så många röster ändå då du är den första att påpeka det och 22 personer har röstat just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Tog Battlefield 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Imo är det minecraft som borde vinna. Skyrim var kul ett par dar, bf3 hur coolt som helst men bad company var perfekt. La noire har jag inte spelat men hört att det var sådär. Däremot minecraft har jag nog spelat runt 700 timmar i år. Och har nog aldrig haft tråkigt så en solklar 1:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 minecraft är ju fan sämst. har inte kört alla men Skyrim får inte min röst, så jävla trött på alla Arrow to the knee-nötter utan liv. La Noire för namnet e badass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 (redigerat) BF3 får min röst, har spelet och jag tyckte om det fast det fanns för många buggar redan 2 dagar efter releasen. Redigerat 5 Januari 2012 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 BF3 får min röst, har spelet och jag tyckte om det fast det fanns för många buggar redan 2 dagar efter releasen.Det är sånt man får räkna med.Man kan inte släppa ett perfekt spel från början. Desamma att man inte kan bli utagen till OS utan att ha hoppat längdhopp en enda gång. Ontopic: BF3 fick min röst, då LA Noire ha jag inte spelat tillräkligt, och Minecraft spelar jag mest när jag har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 minecraft är ju fan sämst. har inte kört alla men Skyrim får inte min röst, så jävla trött på alla Arrow to the knee-nötter utan liv. La Noire för namnet e badassGammalt skämt, bra spel. Och nej, Minecraft är inte alls sämst. Sämst är väl du som röstar på LA Noire för att namnet är "badass", har du ens spelat spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Någon som har förslag på när omröstningen ska sluta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Nu, innan något spel går om WASD 3D så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Synd att man inte kan låsa omröstningen :/ Flera andra forum har så att man kan sätta så att det bara går att rösta inom en bestämd tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.