Jojjon Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) förra veckan åkte vi till ryssland med klassen och bodde i olika familjer två och två så då undrar jag, Har ni åkt nånstans utomlands med klassen???? Och ni kommer säkert ihåg när jag berrättade om at vi hade ryssar i klassen i en vecka i min tråd utländska gäster. Redigerat 20 Maj 2004 av Jojjon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Nej jag har aldrig varit utomlands med min klass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 vi ska åka nånstans med våra klass pengar men vart?? undrar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) Vi ska till Danmark,och nu skulle vi haft mkt pengar! För vi vann hela energi kicken,då ska man få 10000 kr till klassenmmenmen vi fick inte det :angry: Redigerat 20 Maj 2004 av Ruffy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Stäm dom om ni inte fick pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) Jag åkte till GRÖNA LUND!!! i tisdags med klassen,fast jag har aldrig vart utomlands md klassen Redigerat 20 Maj 2004 av orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 förra veckan åkte vi till ryssland med klassen och bodde i olika familjer två och två så då undrar jag, Har ni åkt nånstans utomlands med klassen???? Och ni kommer säkert ihåg när jag berrättade om at vi hade ryssar i klassen i en vecka i min tråd utländska gäster. :) Vad kul! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Nej, det har jag inte... Längtar inte till det heller. Är mycket hellre med min familj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Vi ska till Danmark,och nu skulle vi haft mkt pengar! För vi vann hela energi kicken,då ska man få 10000 kr till klassenmmenmen vi fick inte det :angry: vadå då för energi kick snickers cup lr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ja det tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Typ det längsta som vår klass skulle åka är till Liseberg. Min skola är så ...PIP... fattig asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag har aldrig åkt utomlands med klassen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.