Hoppa till innehåll

Rysslands Resa


Jojjon
 Dela

Rekommendera inlägg

(Jojjon @ 20/05-2004 18:56:12)

Vi ska till Danmark,och nu skulle vi haft mkt pengar!

För vi vann hela energi kicken,då ska man få 10000 kr till klassenmmenmen vi fick inte det  :angry:

vadå då för energi kick snickers cup lr.

Ja,det är som Snickers cup,ungefär.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jaha, men tillbaks till ämnet nu. Asså ni ska ba veta hur mycket jag saknar ryssarna d va som min familj vi fick ju bo i deras familjer i en vacka och vi fick göra allt vi ville t ex när vi skulle sova fick vi föräldrarnas sovrum och dom fick sova på golvet i vardagsrummet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaha, men tillbaks till ämnet nu. Asså ni ska ba veta hur mycket jag saknar ryssarna d va som min familj vi fick ju bo i deras familjer i en vacka och vi fick göra allt vi ville t ex när vi skulle sova fick vi föräldrarnas sovrum och dom fick sova på golvet i vardagsrummet.

var dom jätte snälla eller?? :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

förra veckan åkte vi till ryssland med klassen och bodde i olika familjer två och två så då undrar jag, Har ni åkt nånstans utomlands med klassen????

Och ni kommer säkert ihåg när jag berrättade om at vi hade ryssar i klassen i en vecka i min tråd utländska gäster.

åkte du till ryssland med klassen?! ;)

 

jag har inte varit utomlands med klassen, bara privat!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

till ps2boy: Ja dom va jätte snälla och dom vährade låta oss betala taxi turerna. Och till silverstar japp hela vägen till ryssland d ända som va drygt va att sitta i bussen i 24 dit och tebax.

okej,dom var nog snälla där .. men vad jobbigt 24 timmar dit och tebax
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...