Rullis Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (Jojjon @ 20/05-2004 18:56:12) Vi ska till Danmark,och nu skulle vi haft mkt pengar! För vi vann hela energi kicken,då ska man få 10000 kr till klassenmmenmen vi fick inte det :angry: vadå då för energi kick snickers cup lr. Ja,det är som Snickers cup,ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 jaha, men tillbaks till ämnet nu. Asså ni ska ba veta hur mycket jag saknar ryssarna d va som min familj vi fick ju bo i deras familjer i en vacka och vi fick göra allt vi ville t ex när vi skulle sova fick vi föräldrarnas sovrum och dom fick sova på golvet i vardagsrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 jaha, men tillbaks till ämnet nu. Asså ni ska ba veta hur mycket jag saknar ryssarna d va som min familj vi fick ju bo i deras familjer i en vacka och vi fick göra allt vi ville t ex när vi skulle sova fick vi föräldrarnas sovrum och dom fick sova på golvet i vardagsrummet. var dom jätte snälla eller?? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 förra veckan åkte vi till ryssland med klassen och bodde i olika familjer två och två så då undrar jag, Har ni åkt nånstans utomlands med klassen???? Och ni kommer säkert ihåg när jag berrättade om at vi hade ryssar i klassen i en vecka i min tråd utländska gäster. åkte du till ryssland med klassen?! ;) jag har inte varit utomlands med klassen, bara privat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 nej jag har inte vart utomlands med klassen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Typ det längsta som vår klass skulle åka är till Liseberg. Min skola är så ...PIP... fattig asså! Och var bor du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 till ps2boy: Ja dom va jätte snälla och dom vährade låta oss betala taxi turerna. Och till silverstar japp hela vägen till ryssland d ända som va drygt va att sitta i bussen i 24 dit och tebax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kongo Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 jag har åkt till fjällen med min gamla klass och den resan kostade ungeför 60000 kr B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 jag har åkt till fjällen med min gamla klass och den resan kostade ungeför 60000 kr B) Hur mycket hade ni sålt egentligen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kongo Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Vi sålde färska frallor under tre år, och vi fick bara ihop 60000 i 6:an, och det var 2 st klasser till annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Vi har haft danskar i klassen och vi ska åka till timmernabben :angry: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 till ps2boy: Ja dom va jätte snälla och dom vährade låta oss betala taxi turerna. Och till silverstar japp hela vägen till ryssland d ända som va drygt va att sitta i bussen i 24 dit och tebax. okej,dom var nog snälla där .. men vad jobbigt 24 timmar dit och tebax Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.