Jojjon Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 (ps2_boy @ 21/05-2004 15:54:15) till ps2boy: Ja dom va jätte snälla och dom vährade låta oss betala taxi turerna. Och till silverstar japp hela vägen till ryssland d ända som va drygt va att sitta i bussen i 24 dit och tebax. okej,dom var nog snälla där .. men vad jobbigt 24 timmar dit och tebax något men när d va kväll fick man ligga och kramas me tjejen hela natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 (redigerat) Du menar väl DIN flickvän? Redigerat 22 Maj 2004 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 DIN flickvän? Ja d e ju klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
budo_5 Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 DIN flickvän? nä vi kramades med alla tjejer i hela bussen......smart :blink: :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jo, utomlands har jag varit..[danmark :P ] Men aldrig i Ryssland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 vi kanske ska åka till danmark! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 (budo_5 @ 24/05-2004 17:06:54) DIN flickvän? nä vi kramades med alla tjejer i hela bussen......smart :blink: :P :D Ja så kanske d va.... jo du har rätt så va d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 ja va i scotland förra veckan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 ja va i scotland förra veckan =) vár det kul där?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 ja va i scotland förra veckan =) skottland... e det verkligen nåt å åka till.??fast det kanske e jättekul.. jag vet inte... men jag skulle inte besöka ett land som inte e varmare än sverige... jag ska till Grekland nu i höst och till USA nästa sommar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 ja va i scotland förra veckan =) Va kul, Åkte ni till Loch-Ness om ni gjorde d såg ni Loch Ness :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag har varit i Danmark och England med min klass. I Danmark var vi på Bakken tivolit och i England var vi i London. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.