cubone Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Som rubriken säger vilken generation är bäst enligt dig? Eller föredrar du ett spinn-off game istället? Själv tycker jag mest om 3:de generationen eftersom remaksarna på red och green kom då, sen är ruby, sapphire och emerald grymma spel också. Men som sagt vilken generation gillar du mest? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Första! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Första eller Andra, de är bra på olika sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 (redigerat) Gillar andra och tredje ungefär lika mycket, sen första. Redigerat 5 Januari 2012 av Harold Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ezlo Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Gen 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
n0llan Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Tredje Generationen med Ruby, Sapphire, Emerald, FireRed och LeafGreen tillsammans med Generation fyra med främst HeartGold och SoulSilver är bäst helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 1>2>5>3>4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 1, 2 och 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 1>2>5>3>4Intressant gradering, varför? Utveckla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
preyas330 Skrivet 5 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2012 Första äger. Allt är solo och inga förbannade double battles. Alla andra gen har blivit spel då man samarbetar. Bara kolla på Black and White. Där är hela storyn samarbete. I gen1 spelar lv och moves inte så stor roll. Och vissa pokemon som t.ex Magnaton var bättre i första gen ,tackvare special staten. Och jag kan inte glömma den idiotiska datorn som Red,Blue och Yellow hade. Tackvare den van jag över Giovanni(jag hade bara en lv33 Venusaur och han hade Nidoking och Rhydon. Det slutade med att var enda razor leaf var en critacal hit på Nidoking som bara använde LEER. Ja helt klart gen1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Gen 2, tyckte den hade det bästa av allt. Gen 1 har sin nostalgi och charm, men föredrar Gen 2 då den är längre (mer att göra), lagom antal Pokemon men också bra Pokemon. Tycker det började spåra ur i Gen 3 med Pokemons som var rätt fantasilösa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Gen3 Antagligen för att jag aldrig spelade gold/silver/crystal som liten och jag var för liten för att komma ihåg när jag körde blå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg