Rhino Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Grym jävla match! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Grattis Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Fanns ju redan en tråd för ändamålet, men grattis! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Vilket jävla mål det var! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Oerhört fin födelsedagspresent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 6 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Oerhört fin födelsedagspresent!Aaa, vilket jävla fint mål! Fan va härlig present! :) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Gustafsson! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Förstår inte varför alla bryr sig om sporter :/ Jag har inte hängt med nånting men jag hör en massa tjafs om junior vm i hockey eller nåt. Det berör inte mig och jag bryr mig inte alls hur resultatet blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Ok, då vet vi! ---- Fin match var det sannerligen. Hoppas det går lika bra i "riktiga" VM :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Förstår inte varför alla bryr sig om sporter :/ Jag har inte hängt med nånting men jag hör en massa tjafs om junior vm i hockey eller nåt. Det berör inte mig och jag bryr mig inte alls hur resultatet blir.Universum rör sig inte runt dig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Universum rör sig inte runt dig :)Jag menar inte så... vill inte göra denna tråden till en argumentation men hur påverkar det dig eller någon du känner hur det går för sverige i sport? Om du har någon bekant som spelar så förstår jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Jag menar inte så... vill inte göra denna tråden till en argumentation men hur påverkar det dig eller någon du känner hur det går för sverige i sport? Om du har någon bekant som spelar så förstår jag.Har en bekant som spelade faktiskt, tro det eller ej.Att Sverige vinner något stort får en att må bra, man känner sig stolt även om man själv sitter hemma framför tvn och degar sig. Men smaken är som baken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.