Muggebigge Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 (redigerat) Hallojsan! Kom precis på tråden och som rubriken lyder säger man sitt namn. Och man kan säga sitt efternamn om man vill. Man kan skriva vad namnet betyder om man vet. Jag heter Linus och det betyder betyder "Den ljuse" eller "Den ljushårige Nu börjar tråden! Redigerat 8 Januari 2012 av Muggebigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 (redigerat) Charlie Westhammer. Redigerat 8 Januari 2012 av Charlielol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Ludvig. Betyder stolt krigare ojojoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Carl, betyder fri man ojojoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Emil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Emil.FYFAN VILKET MINNE JAG HAR. Lime hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 (redigerat) Erik Johansson B) ovanligast namn i sverige, SJÄLVFALLET. Redigerat 8 Januari 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 8 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Jag kom på att man kan skriva vad namnet betyder om man vet. Linus betyder "Den ljuse" eller "Den ljushårige. Charlie. Får man inte säga sitt efternamn eller?Jovisst får du säga ditt efternamn men jag trodde att folk inte ville det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Alexander Åkerman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Johannes, betyder Gud ojojoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Nathanael, betyder guds gåva/gåva från gud, just sayin' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Andrew Rock ingen speciell innebörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.